1710

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W SZKLARSKIEJ PORĘBIE

z dnia 25 kwietnia 2003 r.

w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku

na terenie gminy

Na podstawie art. 40 ust. 1 z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.), po zasięgnięciu opinii Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Jeleniej Górze, Rada Miejska w Szklarskiej Porębie uchwala, co następuje:

§ 1

Dla zapewnienia należytego stanu czystości i porządku oraz ochrony środowiska wprowadza się “Regulamin utrzymania porządku i czystości na terenie miasta Szklarska Poręba”, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Szklarska Poręba.

§ 3

Traci moc uchwała Rady Miejskiej w Szklarskiej Porębie nr XXIII/240/97 z dnia 21 lutego 1997 r. w sprawie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Szklarska Poręba.

§ 4

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZĄCY

RADY MIEJSKIEJ

ANDRZEJ KUSZTAL

Załącznik nr 1 do uchwały Rady Miejskiej w Szklarskiej Porębie z dnia 25 kwietnia 2003 r. (poz. 1710)