STATUT GMINY GRYFÓW ŚLĄSKI
R o z d z i a ł I
Postanowienia ogólne
§ 1
Statut określa:
1) ustrój Gminy Gryfów Śląski,
2) zasady tworzenia, łączenia, podziału i znoszenia jednostek pomocniczych Gminy oraz udziału przewodniczących tych jednostek w pracach Rady Gminy,
3) organizację wewnętrzną oraz tryb pracy Rady Gminy Gryfów Śląski i komisji Rady Miejskiej Gminy Gryfów Śląski,
4) tryb pracy Burmistrza Gminy i Miasta Gryfów Śląski,
5) zasady tworzenia klubów radnych Rady Miejskiej Gminy Gryfów Śląski,
6) zasady dostępu obywateli do dokumentów Rady, jej komisji i Burmistrza Gminy i Miasta Gryfów Śląski oraz korzystania z nich.
§ 2
Ilekroć w niniejszej uchwale jest mowa o:
1) Gminie – należy przez to rozumieć Gminę i Miasto Gryfów Śląski,
2) Radzie – należy przez to rozumieć Radę Miejską Gminy Gryfów Śląski,
3) komisji – należy przez to rozumieć komisje Rady Miejskiej Gminy Gryfów Śl.,
4) Komisji Rewizyjnej – należy przez to rozumieć Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej Gminy Gryfów Śląski,
5) Burmistrzu – należy przez to rozumieć Burmistrza Gminy i Miasta Gryfów Śląski,
6) Statucie – należy przez to rozumieć Statut Gminy Gryfów Śląski.
R o z d z i a ł II - Gmina
R o z d z i a ł III - Jednostki pomocnicze Gminy
R o z d z i a ł IV - Organizacja wewnętrzna Rady
R o z d z i a ł V - Tryb pracy Rady
R o z d z i a ł VI - Zasady i tryb działania Komisji Rewizyjnej
R o z d z i a ł VII - Zasady działania klubów radnych
R o z d z i a ł VIII - Tryb pracy Burmistrza Gminy
R o z d z i a ł IX - Zasady dostępu i korzystania przez obywateli z dokumentów Rady, Komisji i Burmistrza
R o z d z i a ł X
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 127
Zasady prowadzenia dokumentacji pracy organów Gminy regulują odrębne przepisy (instrukcja kancelaryjna) oraz zarządzenia Burmistrza w zakresie nieregulowanym instrukcją.
Załącznik nr 1 do Statutu Gminy Gryfów Śląski (poz. 1430)
Załącznik nr 2 do Statutu Gminy Gryfów Śląski (poz. 1430)