R o z d z i a ł IX
Zasady dostępu i korzystania przez obywateli z dokumentów Rady, Komisji i Burmistrza
§ 122
Obywatelom udostępnia się dokumenty określo
ne w ustawach.§ 123
Protokoły z posiedzeń Rady i Komisji oraz innych kolegialnych gremiów Gminy podlegają udostępnieniu po ich formalnym przyjęciu – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Statutem.
§ 124
1. Dokumenty z zakresu działania Rady i Komisji udostępnia się w Biurze Rady, w dniach pracy Urzędu Gminy, w godzinach przyjmowania interesantów.
2. Dokumenty z zakresu działania Burmistrza oraz Urzędu udostępniane są u Sekretarza Urzędu Gminy i
Miasta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.§ 125
Realizacja uprawnień określonych w § 122–124 może się odbywać wyłącznie w Urzędzie Gminy i w asyście pracownika Urzędu Gminy.
§ 126
Uprawnienia określone w § 122–124 nie znajdują zastosowania:
1) w przypadku wyłączenia – na podstawie ustaw – jawności,
2) gdy informacje publiczne stanowią prawem chronione tajemnice,
3) w odniesieniu do spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej, o ile ustawa nie stanowi inaczej, niż art. 73 Kodeksu postępowania administracyjnego.