2212

UCHWAŁA RADY GMINY BOLESŁAWIEC

z dnia 28 kwietnia 2004 r.

zmieniająca uchwałę nr V/19/03 Rady Gminy Bolesławiec z dnia 26 lutego 2003 r. w sprawie poboru należności podatkowych w drodze inkasa oraz

ustalenia wysokości wynagrodzenia za inkaso

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8, art. 40 ust 1 i art. 41 ust. 1 o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 6 ust. 12, art. 19 pkt 2 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 z późn. zm.), art. 6b ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431 z późn. zm.), art. 6 ust. 8 ustawy z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. Nr 200, poz. 1682) oraz art. 28 § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 z późn. zm.) uchwala się, co następuje:

§ 1

W uchwale nr V/19/03 Rady Gminy Bolesławiec z dnia 26 lutego 2003 r. w sprawie poboru należności podatkowych w drodze inkasa oraz ustalenia wysokości wynagrodzenia za inkaso, zmienionej uchwałą nr VI/44/03 Rady Gminy Bolesławiec z dnia 30 kwietnia 2003 r. § 3 ust. 2 pkt 1 otrzymuje brzmienie:

Ҥ 3

2. Wynagrodzenie inkasentów składa się z:

1) opłaty stałej, wynoszącej:

a) 500 zł w sołectwie: Kozłów,

b) 550 zł w sołectwach: Stare Jaroszowice, Łąka, Kraszowice, Otok, Dąbrowa Bolesławiecka, Kraśnik Górny, Nowa Wieś,

c) 600 zł w sołectwach: Ocice, Brzeźnik, Trzebień, Kruszyn, Żeliszów, Kraśnik Dolny, Bożejowice, Rakowice,

d) 650 zł w sołectwach: Parkoszów, Chościszowice, Trzebień Mały, Lipiany,

e) 700 zł w sołectwach: Nowa, Golnice, Krępnica, Nowe Jaroszowice,

f) 750 zł w sołectwach: Suszki, Stara Oleszna, Mierzwin, Bolesławice, Dobra,

g) 800 zł w sołectwie: Łaziska.

§ 2

Pozostałe postanowienia uchwały pozostają bez zmian.

§ 3

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 4

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z mocą obowiązującą od 1 lipca 2004 r.

PRZEWODNICZĄCY

RADY GMINY

JAN DURDA