R o z d z i a ł III
Szczegółowe zasady zagospodarowania terenów w obrębie linii rozgraniczających
§ 8
1. Dla terenów oznaczonych na rysunku planu symbolami KK-1 i KK-2 ustala się przeznaczenie na tereny kolejowe (linia kolejowa o ruchu zawieszonym i związane z nią urządzenia).
2. Na terenach, o których mowa w ust. 1, obowiązują następujące ustalenia:
1) dopuszcza się zachowanie ewentualnie istniejącej funkcji mieszkaniowej pod warunkiem zastosowania ekranów akustycznych i zabezpieczeń budynków mieszkalnych przed drganiami i wibracjami pochodzącymi od linii kolejowej,
2) zakazuje się lokalizacji budynków i budowli niezwiązanych z prowadzeniem ruchu kolejowego, z wyjątkiem stacji i przystanków kolejowych gdzie funkcje usługowe (przeładunek towaru) dokonywany jest poprzez istniejące rampy, tory i nie jest związany z obrotem substancjami pylącymi, żrącymi, wybuchowymi i toksycznymi,
3) zakazuje się prowadzenia wszelkiej infrastruktury podziemnej, z wyjątkiem skrzyżowań z linią kolejową wg warunków podanych w przepisach szczególnych,
4) zakazuje się wykorzystania rowów odwadniających tereny kolejowe dla użytkowników spoza PKP.
§ 9
1. Dla terenów oznaczonych na rysunku planu symbolami od RP-1 do RP-16 ustala się przeznaczenie:
1) podstawowe – uprawy polowe,
2) uzupełniające – sieci infrastruktury technicznej oraz związane z nimi urządzenia.
2. Na terenach, o których mowa w ust. 1, obowiązuje zakaz lokalizacji zabudowy, w tym również zabudowy związanej z produkcją rolniczą.
§ 10
1. Dla terenów oznaczonych na rysunku planu symbolami od RZ-1 do RZ-9 ustala się przeznaczenie:
1) podstawowe – łąki i pastwiska,
2) uzupełniające – sieci infrastruktury technicznej oraz związane z nimi urządzenia.
2. Na terenach, o których mowa w ust. 1, obowiązuje zakaz lokalizacji zabudowy, w tym również zabudowy związanej z produkcją rolniczą.
§ 11
1. Dla terenów oznaczonych na rysunku planu symbolami od RL-1 do RL-8 ustala się przeznaczenie:
1) podstawowe – lasy, zadrzewienia i zakrzewienia,
2) uzupełniające – sieci infrastruktury technicznej oraz związane z nimi urządzenia.
2. Na terenach, o których mowa w ust. 1, obowiązuje zakaz lokalizacji zabudowy, w tym również z zabudowy związanej z produkcją leśną.
§ 12
Dla terenu oznaczonego na rysunku planu symbolem EG-1 ustala się przeznaczenie na urządzenia zaopatrzenia w gaz.
§ 13
Dla terenu oznaczonego na rysunku planu symbolem W-1 ustala się przeznaczenie na ciek melioracji podstawowych – rzeka Sławka.
§ 14
Dla terenów oznaczonych na rysunku planu symbolami od W-2 do W-10 ustala się przeznaczenie na cieki melioracji szczegółowych.
§ 15
Dla terenów oznaczonych na rysunku planu symbolami KGP-1a i KGP-1b ustala się przeznaczenie na poszerzenie w liniach rozgraniczających drogi krajowej nr 8 do pasa o szerokości 40 m.
§ 16
1. Dla terenu oznaczonego na rysunku planu symbolem KZ-1a ustala się przeznaczenie na przejazd kolejowo-drogowy.
2. Na terenie, o którym mowa w ust. 1, obowiązuje wymóg zachowania obszarów widoczności na przejeździe.
§ 17
1. Dla terenu oznaczonego na rysunku planu symbolem KZ-1b ustala się przeznaczenie na drogę kl. Z (droga powiatowa nr 47908).
2. Na terenie, o którym mowa w ust. 1, obowiązują następujące ustalenia:
1) szerokość w liniach rozgraniczających 20 m,
2) szerokość jezdni 6,5 m,
3) wymóg zachowania istniejących szpalerów drzew.
§ 18
1. Dla terenu oznaczonego na rysunku planu symbolem KZ-2 ustala się przeznaczenie na drogę kl. Z (droga powiatowa nr 47903).
2. Na terenie, o którym mowa w ust. 1, obowiązują następujące ustalenia:
1) szerokość w liniach rozgraniczających 20 m,
2) szerokość jezdni 6,5 m,
3) wymóg zachowania istniejących szpalerów drzew.
§ 19
1. Dla terenów oznaczonych na rysunku planu symbolami od: KDg-1 do KDg-18 ustala się przeznaczenie na drogi śródpolne transportu rolnego (służące do obsługi terenów rolnych).
2. Na terenach, o których mowa w ust. 1, obowiązują następujące ustalenia:
1) szerokość w liniach rozgraniczających zgodna z granicami władania,
2) ogrodzenia działek przebiegające wzdłuż dróg, o których mowa w ust. 1, należy sytuować w odległości co najmniej 5 m od osi drogi,
3) dopuszcza się prowadzenie sieci infrastruktury technicznej.