1278

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W PIEŃSKU

z dnia 19 marca 2004 r.

w sprawie trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami sołectw gminy Pieńsk w sprawie nadania lub zmiany statutów jednostek pomocniczych

Na podstawie art. 5a ust. 2 w związku z art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) Rada Miejska w Pieńsku uchwala, co następuje:

§ 1

Konsultacje z mieszkańcami poszczególnych sołectw w sprawie nadania lub zmiany ich statutów przeprowadza się poprzez umożliwienie zgłaszania uwag do projektu statutu lub jego zmiany, wyłożonego przez okres 30 dni w biurze Rady Miejskiej w Pieńsku oraz u sołtysów Gminy Pieńsk.

§ 2

O terminie i miejscu wyłożenia projektu, o którym mowa w § 1, zawiadamia się obwieszczeniem pisemnym w miejscu zwyczajowo przyjętym mieszkańców właściwego sołectwa.

§ 3

Uwagi do projektu statutu lub jego zmian wnosi się na piśmie i podlegają one rozpatrzeniu przez Radę Miejską po upływie terminu, o którym mowa w § 1 uchwały.

§ 4

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Pieńsk.

§ 5

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZĄCY

RADY MIEJSKIEJ

MAREK MARENDZIAK