R o z d z i a ł 2

Przeznaczenie i zasady zagospodarowania terenów. Obszary zorganizowanej działalności inwestycyjnej, istniejącej zabudowy i infrastruktury technicznej przeznaczonej do rehabilitacji oraz obszary zdegradowane przeznaczone do przekształcenia

§ 4

1. Wyznacza się tereny o następującym przeznaczeniu podstawowym:

1) tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i zagrodowej oraz wielorodzinnej oznaczone na rysunku planu symbolem MN,

a) 1 – istniejącej,

b) 2 – projektowanej,

c) 3 – wielorodzinnej,

2) tereny usług publicznych oznaczone na rysunku planu symbolem UP,

3) tereny usług komercyjnych oznaczone na rysunku planu symbolem UK,

4) tereny usług sportu, rekreacji i turystyki oznaczone na rysunku planu symbolem US,

5) tereny urządzeń, obsługi i produkcji rolnej oznaczone na rysunku planu symbolem RH,

6) tereny przemysłu i działalności gospodarczej oznaczone na rysunku planu symbolem PU,

7) tereny przemysłu wydobywczego oznaczone na rysunku planu symbolem PE,

8) tereny urządzeń infrastruktury technicznej:

a) zaopatrzenia w wodę oznaczone na rysunku planu symbolem WZ,

b) zaopatrzenia w energię elektryczną oznaczone na rysunku planu symbolem EE,

c) zaopatrzenia w gaz oznaczone na rysunku planu symbolem EG,

d) oczyszczania ścieków (poletka osadowe cukrowni) oznaczone na rysunku planu symbolem NO,

9) tereny lasów ochronnych i zadrzewień oznaczone na rysunku planu symbolem RL,

10) tereny ogródków działkowych oznaczone na rysunku planu symbolem ZD,

11) tereny cmentarzy oznaczone na rysunku planu symbolem ZC,

12) tereny zieleni ochronnej i izolacyjnej oznaczone na rysunku planu symbolem ZI,

13) tereny parków oznaczone na rysunku planu symbolem ZP,

14) tereny użytków rolnych z prawem zabudowy oznaczone na rysunku planu symbolem RM,

15) tereny użytków rolnych bez prawa zabudowy oznaczone na rysunku planu symbolem RP,

16) tereny wód otwartych oznaczone na rysunku planu symbolem W,

17) tereny komunikacji kołowej - parkingi oznaczone na rysunku planu nr 2 symbolem KS,

18) rezerwa terenu dla drogi o klasie technicznej głównej oznaczona na rysunku planu nr 1 symbolem “G”,

19) tereny komunikacji kołowej o klasie dróg:

a) zbiorczych oznaczonych na rysunku planu symbolem ”Z”,

b) lokalnych oznaczonych na rysunku planu symbolem ”L”,

c) dojazdowych oznaczonych na rysunku planu symbolem ”D”,

d) ciągów pieszo-jezdnych oznaczone na rysunku planu symbolem KJ,

20) tereny komunikacji kolejowej oznaczone na rysunku planu symbolem KK.

2. Dla terenów, o których mowa w ust. 1, w przepisach niniejszej uchwały ustala się:

1) w rozdziale 3 – zasady adaptacji istniejących funkcji;

2) w rozdziale 4 – zasady kształtowania układu komunikacyjnego i lokalizacji miejsc postojowych;

3) w rozdziale 5 – zasady obsługi w zakresie infrastruktury technicznej;

4) w rozdziale 6 – szczególne warunki zagospodarowania wynikające z potrzeb ochrony środowiska kulturowego;

5) w rozdziale 7 – szczególne warunki zagospodarowania wynikające z potrzeb ochrony środowiska przyrodniczego i ochrony zdrowia ludzi;

6) w rozdziale 8 – szczególne warunki zagospodarowania wynikające z potrzeby ochrony obszarów i terenów górniczych;

7) w rozdziale 9 – ustalenia dla terenów wydzielonych liniami rozgraniczających.

3. Tereny o różnych funkcjach i różnych zasadach zagospodarowania wydzielają na rysunkach planu linie rozgraniczające obowiązujące i orientacyjne.

4. W przypadku braku dla wydzielonych terenów ustaleń regulacyjnych w zakresie warunków zagospodarowania terenów, zasady zagospodarowania dla nich wynikają z przepisów szczególnych.

§ 5

1. Plan wyznacza następujące tereny zorganizowanej działalności inwestycyjnej:

1) tereny przemysłu wydobywczego oznaczone symbolem PE,

2) tereny projektowanej zabudowy mieszkaniowej oznaczone symbolem MN 2,

3) tereny projektowanego przemysłu i działalności gospodarczej oznaczone symbolem PU,

4) tereny po gospodarstwie rolnym oznaczonym symbolem RH/PU,

5) rezerwę terenu dla drogi krajowej nr 39,

6) rezerwę terenu dla drogi wojewódzkiej nr 395.

2. Plan wyznacza następujące tereny rehabilitacji i przekształceń istniejącej zabudowy i obszarów zdegradowanych:

1) pas o szerokości po 50 m po obu stronach rezerwy terenu dla dróg krajowej i wojewódzkiej.