1159 UCHWAŁA RADY MIASTA I GMINY ŚWIERZAWA z dnia 25 lutego 2004 r. w sprawie opłaty administracyjnej Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. |
§ 1
Wprowadza się na terenie Miasta i Gminy Świerzawa opłatę administracyjną za następujące czynności urzędowe:
1. Sporządzenie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Świerzawa – 10 zł od każdej strony, jednak nie więcej niż 193 zł.
2. Sporządzenie wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Świerzawa – 10 zł od każdej strony, jednak nie więcej niż 193 zł.
§ 2
1. Obowiązek zapłaty opłaty administracyjnej powstaje z chwilą wydania dokumentu stwierdzającego dokonanie czynności urzędowej.
2. Opłatę administracyjną należy uiścić na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Świerzawa nr 34 86581019 0000 0172 2000 0010 Powiatowy Bank Spółdzielczy, Oddział w Świerzawie.
3. Dowód uiszczenia opłaty administracyjnej przedkłada się do wglądu, a na wydanym dokumencie umieszcza się adnotacje o dokonanej wpłacie.
§ 3
Traci moc uchwała nr 235/XXXVI/2001 Rady Miasta i Gminy w Świerzawie z dnia 29 listopada 2001 r. w sprawie opłaty administracyjnej.
§ 4
Uchwała podlega ogłoszeniu poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Świerzawa.
§ 5
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy.
§ 6
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
PRZEWODNICZĄCA RADY |
KRYSTYNA TATUŚ |