1159

UCHWAŁA RADY MIASTA I GMINY ŚWIERZAWA

z dnia 25 lutego 2004 r.

w sprawie opłaty administracyjnej

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. Nr 142 z 2001 r., poz. 1591 ze zm.),
w związku z art. 30 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.) oraz
art. 18 i 19 pkt. 1 lit. d ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach
i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 ze zm.) Rada Miasta
i Gminy uchwala, co następuje:

§ 1

Wprowadza się na terenie Miasta i Gminy Świerzawa opłatę administracyjną za następujące czynności urzędowe:

1. Sporządzenie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Świerzawa – 10 zł od każdej strony, jednak nie więcej niż 193 zł.

2. Sporządzenie wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Świerzawa – 10 zł od każdej strony, jednak nie więcej niż 193 zł.

§ 2

1. Obowiązek zapłaty opłaty administracyjnej powstaje z chwilą wydania dokumentu stwierdzającego dokonanie czynności urzędowej.

2. Opłatę administracyjną należy uiścić na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Świerzawa nr 34 86581019 0000 0172 2000 0010 Powiatowy Bank Spółdzielczy, Oddział w Świerzawie.

3. Dowód uiszczenia opłaty administracyjnej przedkłada się do wglądu, a na wydanym dokumencie umieszcza się adnotacje o dokonanej wpłacie.

§ 3

Traci moc uchwała nr 235/XXXVI/2001 Rady Miasta i Gminy w Świerzawie z dnia 29 listopada 2001 r. w sprawie opłaty administracyjnej.

§ 4

Uchwała podlega ogłoszeniu poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Świerzawa.

§ 5

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy.

§ 6

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZĄCA RADY

KRYSTYNA TATUŚ