358

SPRAWOZDANIE STAROSTY ŚWIDNICKIEGO

z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku za rok 2003

Komisja Bezpieczeństwa i Porządku w powiecie świdnickim została powołana zarządzeniem nr 1/2002 Starosty Świdnickiego z dnia 16 stycznia 2002 r. Komisja w składzie ustalonym w powołanym zarządzeniu pracowała do końca kadencji Rady Powiatu, tj. 10 miesięcy.

W związku z zakończeniem Kadencji Rady Powiatu w Świdnicy, a tym samym wygaśnięciem mandatów radnych delegowanych do pracy w Komisji oraz związanej z tym faktem zmiany Przewodniczącego Komisji, Starosta Świdnicki zarządzeniem nr 22/2003 z dnia 22 maja 2003 r. powołał nowy jej skład.

W roku 2003, w nowym składzie, Komisja Bezpieczeństwa i Porządku odbyła swoje posiedzenie w dniu 18 czerwca 2003 r. Na posiedzeniu Komisji, zgodnie z uprzednio przesłanym Programem, omówione zostały jej zadania i nowy skład. W kolejnych punktach Komisja zapoznała się z informacjami o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz o stanie bezpieczeństwa ochrony przeciwpożarowej, przedstawionych przez Komendantów Powiatowych Policji i Państwowej Straży Pożarnej.

Przewodniczący Komisji Starosta Świdnicki przedstawił informacje o utworzeniu i wyposażeniu ze środków Banku Światowego Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego, powołaniu w Starostwie Powiatowym Wydziału Zarządzania Kryzysowego oraz planowanym utworzeniu powiatowego magazynu przeciwpowodziowego.

STAROSTA

JACEK WAJS