259

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W ŚCINAWIE

z dnia 29 grudnia 2003 r.

w sprawie zmiany Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym zasobem gminy Ścinawa

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1, art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r.
Nr 142, poz. 1591, zm. Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568), art. 21 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia
21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 71, poz. 733, zm. Dz. U.
z 2002 r. Nr 113, poz. 984, Nr 168, poz. 1383, 2003 r. Nr 113,
poz. 1069) Rada Miejska w Ścinawie uchwala, co następuje:

§ 1

W uchwale nr XLII/278/2002 Rady Miejskiej w Ścinawie z dnia 26 kwietnia 2002 r. w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Ścinawa, zmienionej uchwałą nr VII/61/2003 Rady Miejskiej w Ścinawie z dnia 12 czerwca 2003 r., zmienia się treść załącznika “Wieloletni program gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Ścinawa” w następujący sposób:

1) Rozdział nr 3 załącznika do uchwały od słów 2003 rok otrzymuje brzmienie:

2003 rok – 0

Razem 2003 r. 0

2004 rok

Budynek przy ulicy Grunwaldzkiej 8 – 100% własność Gminy, osuszenie i odgrzybienie – 10 000 zł

Razem 2004 rok 10 000 zł

2005 rok

1. Mickiewicza 7 – 100% własność Gminy, koszt remontu 30 000 zł remont dachu polegający na wymianie pokrycia dachu krytego dachówką, naprawa lub wymiana drewnianych elementów konstrukcji dachu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.

2. Budynek ulica Świerczewskiego 8 – współwłasność, udział Gminy 400/1000 wykonanie ekspertyzy mykologiczno-konstrukcyjnej stropów drewnianych, projekt techniczny remontu ściany szczytowej, remont ściany szczytowej i lokalu nr 5, koszt 80000 zł udział Gminy 32 000 zł.

3. Budynek ulica Zgody 3–100% własność Gminy, wykonanie projektu technicznego remontu kapitalnego budynku – 30 000 zł.

4. Budynek ulica Zgody 1–100% własność Gminy, wykonanie projektu technicznego remontu kapitalnego budynku – 30 000 zł.

  1. Budynek ulica Szkolna 2 – współwłasność, udział Gminy 6544/10 000 udziałów, szacunkowy koszt remontu 40 000 zł, udział Gminy 22 800 zł. Projekt techniczny remontu stropodachu ostatniego piętra, remont stropodachu zgodnie z projektem – wymiana stropodachu ostatniego piętra, przełożenie dachu z dachówki wraz z wymianą obróbek dachówki rynien i rur spustowych.

6. Budynek ulica Mickiewicza 8 – współwłasność, udział Gminy 400/1000, koszt remontu 62 500 zł udział Gminy 25 000 zł remont kapitalny dachu krytego dachówką polegający na naprawie lub wymianie drewnianych elementów konstrukcji dachu, wymianie dachówki, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,

7. Budynki ulica Mickiewicz 8–10–12 koszt remontu 7 500 zł, podłączenie instalacji kanalizacyjnych do miejskiej sieci kanalizacyjnej i likwidacja szamb.

8. Głogowska 8 – współwłasność, udział Gminy 761/1000, koszt remontu 66 000 zł udział Gminy ~ 50 000 zł.

a) wykonanie projektu elewacji, wykonanie elewacji ścian zewnętrznych,

b) remont pokrycia dachu z dachówki, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.

  1. Budynek ulica Szeroka 14 – 100% własność Gminy, wykonanie docieplenia ścian – koszt szacunkowy 25000 zł.
  2. Budynek ulica Szeroka 20 – 100% własność Gminy, szacunkowy koszt 88 700 zł wykonanie ekspertyzy technicznego stanu budynku oraz zakresu niezbędnego remontu i modernizacji wykonanie remontu i modernizacji zgodnie z projektem.

Razem 2005 rok – 341 000 zł

2006 rok

1. Mickiewicza 14–16.

budynek nr 14 – współwłasność, udział Gminy 582/1000, koszt remontu 30 000 zł,

udział Gminy – 17 460 zł,

budynek nr 16 – współwłasność, udział Gminy 418/1000, koszt remontu 30 000 zł,

udział Gminy – 12 540 zł.

Remont kapitalny dachu krytego dachówką – naprawa lub wymiana drewnianych elementów w konstrukcji dachu, wymiana dachówki, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.

2. Budynki Mickiewicza 14–16–20 likwidacja szamb, koszt 7 500 zł.

3. Dziesław 23 – 100% własność Gminy, koszt remontu 48.000 zł

a) remont kapitalny dachu papowego wraz z wymianą lub naprawą uszkodzonych elementów drewnianych, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych – 40 000 zł,

b) przebudowa szamba.

4. Wołowska 16,23 budynek 16 – 100% własność Gminy, koszt remontu 15.000 zł,

budynek nr 23 – współwłasność, udział Gminy 53/100, koszt remontu 15.000 zł,

udział Gminy 8.850 zł wykonanie elewacji i ścian zewnętrznych.

5. Wielowieś 48 – 100% własność Gminy, koszt remontu 60.000 zł

adaptacja budynku byłej szkoły na lokale wraz z projektem technicznym adaptacji, a także wymiana instalacji elektrycznej w budynku.

6. Zgody 3 – 100% własność Gminy, koszt remontu 140 650 zł remont kapitalny i modernizacja budynku zgodnie z projektem.

Razem 2006 rok – 310.000 zł

2007 rok

1. Batorego nr 9 i nr 22 budynek nr 9 – 100% własność Gminy, koszt remontu – 16.500 zł

a) przełożenie pokrycia dachowego,

b) przypięcie budynku nr 22 do kanalizacji, udział Gminy 40% – koszt 3.500 zł.

2. Mickiewicza 58 – 100% własność Gminy, koszt remontu 30.000 zł

przełożenie dachu z dachówki i papy, uzupełnienie rynien i rur spustowych.

3. Szeroka 26 – współwłasność, udział Gminy 890/1000, koszt remontu i projektu 50.000 zł udział Gminy – 44.500 zł

a) wykonanie projektu architektonicznego elewacji, zatwierdzonego przez Służby Ochrony Zabytków,

b) remont elewacji budynku Szeroka 26.

4. Robotnicza 5 budynek nr 5 – 100% własność Gminy, koszt remontu – 20.000 zł

a) wymiana instalacji kanalizacyjnej,

b) wymiana i uzupełnienie rynien i rur spustowych.

5. Robotnicza 9–11

budynek nr 9 – współwłasność, udział Gminy 450/1000, koszt remontu – 35.000 zł. udział Gminy – 15.800 zł,

budynek nr 11 – współwłasność, udział Gminy 760/1000, koszt remontu – 35.000 zł., udział Gminv – 26.600 zł,

a) wykonanie izolacji budynków,

b) wykonanie elewacji budynków,

c) naprawa i wymiana rynien i rur spustowych na budynku nr 11,

d) przełożenie dachu na obu budynkach.

6. Zgody 1 – 100% własność Gminy, pierwszy etap remontu i modernizacji 109 200 zł, drugi etap rok 2008.

Remonty 2007 r. razem – 266.100 zł

2) W rozdziale nr 8 załącznika do uchwały zmienia się treść tabeli, która otrzymuje brzmienie:

TABELA

Rodzaj wydatku

2002

2003

2004

2005

2006

2007

Koszty bieżącej eksploatacji

450.635

440.900

423.300

415.500

408.600

400.800

Koszty remontów i modernizacji

71.900

-

10 000

341.000

310.000

266.100

Koszty zarządu nieruchomościami wspólnymi

108.900

121.000

127.700

131.700

134.400

137.100

Wydatki inwestycyjne

-

-

-

500.000

500.000

500.000

Razem

631.435

561 900

561 000

1.388.200

1.353.000

1.304.000

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Ścinawa.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZĄCY RADY

ANDRZEJ SITARSKI