218

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W TWARDOGÓRZE

z dnia 1 grudnia 2003 r.

w sprawie ustalenia górnych stawek opłat za świadczenie usług w zakresie usuwania i unieszkodliwiania odpadów oraz ustalenia opłat w przypadku nieudokumentowania przez właścicieli nieruchomości korzystania z powyższych usług świadczonych przez gminną jednostkę organizacyjną lub
podmiot posiadający zezwolenie

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8, art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. z 2001 r. Dz. U. 152, poz. 1591
z późn. zm.) oraz art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.) Rada Miejska w Twardogórze uchwala, co następuje:

§ 1

Ustala się górne stawki opłaty za usługi w zakresie usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w następujących wysokościach:

1. wywóz nieczystości stałych:

a) ujętych w harmonogramie wywozów – 37,80 zł/m3 + VAT,

b) na zgłoszenie indywidualne – 45,20 zł/m3 + VAT,

c) przy załadunku ręcznym – 50,20 zł/m3 + VAT,

2. Odbiór nieczystości na wysypisku w Grabownie Wielkim:

w tym plantowanie – 21,- zł/m3 + VAT,

3. Odbiór nieczystości płynnych:

a) z terenu miasta Twardogóry – 13,40 zł/m3 + VAT,

b) z poza terenu Twardogóry do 10 km – 16,60 zł/m3 + VAT,

c) z poza terenu Twardogóry powyżej 10 km – 16,60 zł/m3 + VAT,

plus dodatkowo za każdy kilometr – 2,- zł.

§ 2

W przypadku gromadzenia posegregowanych odpadów komunalnych ustala się stawkę opłat w wysokości 70% opłat określonych w § 1 pkt 1.

§ 3

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Twardogóra.

§ 5

Traci moc uchwała nr XXXVII/236/97 Rady Miejskiej w Twardogórze z dnia 25 kwietnia 1997 r.

§ 4

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZĄCY

RADY MIEJSKIEJ

ANDRZEJ ZARÓWNY