107 POROZUMIENIE w zawarte w dniu 24 listopada 2003 r. między Burmistrzem Gminy Trzebnica, dr. inż. Jerzym Hołdanowiczem przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Trzebnica – Krystyna Adamskiej, a Zarządem Powiatu Trzebnickiego, reprezentowanym przez: 1. Marka Kolińskiego – Przewodniczącego Zarządu 2. Adama Stockiego – V-ce Przewodniczącego Zarządu |
§ 1
Porozumienie zostaje zawarte na podstawie art. 19b ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1230 z późn. zm.).
§ 2
Przedmiotem porozumienia jest pokrycie części kosztów funkcjonowania Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Trzebnicy, tj. zakup energii elektrycznej, gazu oraz paliwa do samochodów ratowniczo-gaśniczych, będących na stanie ww. P.S.P., co umożliwi lepszą realizację zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
§ 3
1. Gmina Trzebnica zobowiązuje się do zabezpieczenia w budżecie Gminy środków finansowych w kwocie 6.000,00 zł (słownie: cześć tysięcy).
2. Środki przekazane zostaną w formie dotacji celowej przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Trzebnicy nr 95910004-36000-2-015- -004196-01 w Banku Spółdzielczym w Trzebnicy w terminie do dnia 25 listopada 2003 r.
§ 4
Starostwo Powiatowe zobowiązuje się rozliczyć dotację, przedkładając w terminie do dnia 20 grudnia 2003 roku kserokopie faktur sprawdzonych pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym oraz zatwierdzonych do zapłaty przez osoby upoważnione.
§ 5
Porozumienie obowiązuje w 2003 roku.
§ 6
Porozumienie zawarto w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
§ 7
Niniejsze porozumienie podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
BURMISTRZ |
WICEPRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU |
PRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU |
Jerzy Hołdanowicz |
Adam Stocki |
Marek Koliński |