107

POROZUMIENIE

w zawarte w dniu 24 listopada 2003 r. między Burmistrzem Gminy Trzebnica, dr. inż. Jerzym Hołdanowiczem

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Trzebnica – Krystyna Adamskiej,

a

Zarządem Powiatu Trzebnickiego, reprezentowanym przez:

1. Marka Kolińskiego – Przewodniczącego Zarządu

2. Adama Stockiego – V-ce Przewodniczącego Zarządu

§ 1

Porozumienie zostaje zawarte na podstawie art. 19b ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1230 z późn. zm.).

§ 2

Przedmiotem porozumienia jest pokrycie części kosztów funkcjonowania Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Trzebnicy, tj. zakup energii elektrycznej, gazu oraz paliwa do samochodów ratowniczo-gaśniczych, będących na stanie ww. P.S.P., co umożliwi lepszą realizację zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej.

§ 3

1. Gmina Trzebnica zobowiązuje się do zabezpieczenia w budżecie Gminy środków finansowych w kwocie 6.000,00 zł (słownie: cześć tysięcy).

2. Środki przekazane zostaną w formie dotacji celowej przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Trzebnicy nr 95910004-36000-2-015- -004196-01 w Banku Spółdzielczym w Trzebnicy w terminie do dnia 25 listopada 2003 r.

§ 4

Starostwo Powiatowe zobowiązuje się rozliczyć dotację, przedkładając w terminie do dnia 20 grudnia 2003 roku kserokopie faktur sprawdzonych pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym oraz zatwierdzonych do zapłaty przez osoby upoważnione.

§ 5

Porozumienie obowiązuje w 2003 roku.

§ 6

Porozumienie zawarto w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

§ 7

Niniejsze porozumienie podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

BURMISTRZ

WICEPRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU

PRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU

     

Jerzy Hołdanowicz

Adam Stocki

Marek Koliński