4008 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W TWARDOGÓRZE z dnia 1 grudnia 2003 r. w sprawie opłat administracyjnych za niektóre czynności urzędowe Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. |
§ 1
Ustala się wysokość opłat administracyjnych na terenie gminy Twardogóra za następujące czynności urzędowe nieobjęte opłatą skarbową:
1. sporządzenie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego od każdej strony formatu A–4 – 15,– zł nie więcej niż 193,31 zł,
2. sporządzenie wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego od każdej strony formatu A–4 – 19,– zł nie więcej niż 193,31 zł,
3. sporządzenie wypisu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego od każdej strony formatu A–4 – 15,– zł nie więcej niż 193,31 zł,
4. sporządzenie wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego od każdej strony formatu A–4 – 19,– zł nie więcej niż 193,31 zł,
5. sporządzenie testamentu allograficznego 66,– zł.
§ 2
Od obowiązku wnoszenia opłat administracyjnych zwolnione są jednostki organizacyjne i pomocnicze gminy.
§ 3
1. Opłaty administracyjne wnoszone są na rachunek bankowy Gminy Twardogóra przed dokonaniem czynności, o której mowa w § 1.
2. Opłaty administracyjne wnoszone z tytułów wymienionych w § 1 uchwały na rachunek bankowy banku obsługującym budżet gminy Twardogóra zwolnione są z opłat.
§ 4
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Twardogóra.
§ 5
Traci moc uchwała nr IV/23/2002 Rady Miejskiej w Twardogórze z dnia 18 grudnia 2002 r. w sprawie opłat administracyjnych za niektóre czynności urzędowe nieobjęte przepisami o opłacie skarbowej.
§ 6
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ |
ANDRZEJ ZARÓWNY |
* Regionalna Izba Obrachunkowa stwierdziła częściową nieważność uchwały.