3997 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W LĄDKU ZDROJU z dnia 27 listopada 2003 r. w sprawie opłaty administracyjnej oraz sposobu jej poboru* Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 i art. 40 ust. 1 w związku z art. 41 ust. 1 i art. 42 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym |
§ 1
Ustala się opłatę administracyjną za czynności urzędowe w następującej wysokości:
Lp. |
|
Stawka |
1 |
2 |
3 |
1 |
za sporządzenie testamentu w UMiG |
100 zł |
2 |
za sporządzenie testamentu poza urzędem |
160 zł |
3 |
za wydanie warunków technicznych podłączenia obiektów do infrastruktury technicznej będącej własnością gminy: |
|
|
– dla dróg gminnych i dróg gminnych wewnętrznych |
40 zł |
|
– dla oświetlenia |
40 zł |
|
– dla kanalizacji deszczowej |
40 zł |
cd. tabeli
1 |
2 |
3 |
4 |
za uzgodnienia i zezwolenia na przejścia obiektami budowlanymi, liniowymi, ponadlokalnymi, przez nieruchomości stanowiące własność gminy: |
|
|
– do 10 przejść poprzecznych przez drogi gminne i gminne wewnętrzne |
45 zł |
|
– do 10 przejść poprzecznych przez nieruchomości gruntowe |
30 zł |
|
– do 10 przejść przez cieki wodne |
20 zł |
5 |
za uzgodnienia projektów technicznych przyłączy: |
|
|
– dla dróg gminnych i dróg gminnych wewnętrznych |
40 zł |
|
– dla oświetlenia |
40 zł |
|
– dla kanalizacji deszczowej |
40 zł |
6 |
za czynności odbiorcze objęte zakresem uzgodnień z wyłączeniem osób fizycznych |
50 zł |
7 |
za wydanie pisemnej opinii urbanistycznej z planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy: |
|
|
– do 5 działek |
20 zł |
|
– o każdej następnej działce |
5 zł |
8 |
za wydanie pisemnej opinii urbanistycznej z planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy wraz z kserokopiarką tekstu i rysunku wycinka planu: |
|
|
– do 5 działek |
40 zł |
|
– o każdej następnej działce |
10 zł |
9 |
za wydanie opinii o wstępnych podziałach i scalaniu nieruchomości, gruntów niestanowiących własności Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego |
40 zł |
10 |
za wydanie opinii o podziale nieruchomości przeznaczonych w planach miejscowych na cele rolne i leśne |
20 zł |
11 |
za wykonanie kopii dokumentu wydanego przez administrację organu jednostki samorządu terytorialnego od każdej strony |
4 zł |
§ 2
Opłata administracyjna jest płatna gotówką w kasie Urzędu z chwilą zgłoszenia czynności urzędowej, od której pobierana jest opłata.
§ 3
Zwalnia się z obowiązku wniesienia opłaty administracyjnej czynności urzędowe wymienione w § 1 pkt 3–11, wykonywane przez Gminę i jej jednostki organizacyjne lub na ich zlecenie.
§ 4
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Lądek Zdrój.
§ 5
Traci moc dotychczas obowiązująca uchwała nr III/23/02 Rady Miejskiej w Lądku Zdroju z dnia 11 grudnia 2002 r. w sprawie opłaty administracyjnej oraz sposobu jej poboru.
§ 6
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
PRZEWODNICZĄCY |
RADY MIEJSKIEJ |
LESZEK PAZDYK |
* Regionalna Izba Obrachunkowa stwierdziła częściową nieważność uchwały.