R o z d z i a ł III

Ustalenia szczegółowe

§ 15

Ustalenia szczegółowe dla terenów w obrębie linii rozgraniczających, na rysunku planu oznaczonych symbolami:

MW – Tereny przeznaczone pod zabudowę mieszkaniową, wielorodzinną. Dopuszcza się nową zabudowę w miejscu oznaczonym na rysunku planu. Intensywność zabudowy nie może przekroczyć wskaźnika: 0,80. Uwzględnić uwarunkowania w zakresie zagospodarowania terenu i kształtowania zabudowy określone w § 9 i § 10 uchwały.

MW1 – Teren przeznaczony pod zabudowę mieszkaniową, wielorodzinną. Ustala się zakaz zwiększania intensywności zabudowy.

MZ, UZ – Teren przeznaczony pod lokalizację usług w zakresie opieki społecznej lub mieszkalnictwo zbiorowe, w tym pensjonaty.

UC1 – Teren przeznaczony pod lokalizację usług komercyjnych. Obowiązują uwarunkowania określone w § 8 ust. 2 i 3.

UC 2 – Teren przeznaczony pod usługi komercyjne. Jednostka funkcjonalna może być podzielona na działki, z zapewnieniem dla każdej niezależnych powiązań z układem komunikacji wewnętrznej. Wielkość działek powinna wynikać z uwarunkowań określających kształtowanie zabudowy i zagospodarowanie terenu. Położona przy torach kolejowych strzelnica może być wykorzystana na pieczarkarnie.

UP UC – Tren przeznaczony pod usługi publiczne i usługi komercyjne, z preferencją usług w zakresie rekreacji. Wjazd na nieruchomość z drogi wewnętrznej KW. Jednostka funkcjonalna może być podzielona na działki, z zapewnieniem dla każdej powiązań z układem komunikacji wewnętrznej. Wielkość działek powinna wynikać z uwarunkowań określających kształtowanie zabudowy i zagospodarowanie terenu. Funkcję mieszkaniową dopuszcza się tylko w formie mieszkań służbowych, jako wbudowane lub dobudowane do obiektów istniejących.

KS – Teren przeznaczony pod lokalizację zespołu boksów garażowych dla samochodów osobowych. Obsługę komunikacyjną garaży należy przewidzieć wyłącznie z wewnętrznego dojazdu, połączonego z ulicą wewnętrzną KW. Szerokość dojazdu powinna wynosić co najmniej 6,5 m, a spadek podłużny nie powinien przekraczać 3%. Nawierzchnie dojazdu należy utwardzić, a odwodnienie dokonać z uwzględnieniem warunku określonego w § 8 ust. 2 pkt 3. Realizacja poszczególnych boksów garażowych dopuszczalna jest tylko według jednorodnego projektu budowlanego całego kompleksu garażowego. Projekt ten winien obejmować również plan zagospodarowania terenu oraz projekt zieleni.

KW – Ulice wewnętrzne, ogólnodostępne – zapewniające dojazdy do poszczególnych nieruchomości, powstałych po restrukturyzacji obszaru dawnych koszar. Finansowanie budowy, utrzymania i zarządzania tych ulic, zgodnie z art. 8 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2000 r. Nr 71, poz. 838 z późn. zm.) należeć będzie do zarządcy terenu.