R o z d z i a ł III

ZASADY OBSŁUGI TERENU W ZAKRESIE
INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ I KOMUNIKACJI

§ 8

Zasady obsługi w zakresie infrastruktury technicznej

1. Linie rozgraniczające dróg oznaczone na rysunku planu są jednocześnie liniami rozgraniczającymi sieci uzbrojenia.

2. Wszelkie inwestycje oraz zmiany w zakresie istniejącej infrastruktury technicznej wymagają uzyskania warunków technicznych od właściwych dysponentów sieci.

3. W zakresie zaopatrzenia w wodę – z istniejącego wodociągu wiejskiego, na warunkach określonych przez właściciela sieci.

4. W zakresie odprowadzania ścieków – docelowo – siecią kanalizacyjną do oczyszczalni ścieków; tymczasowo – zbiorniki szczelne, bezodpływowe, wybieralne.

5. Odprowadzanie wód opadowych – docelowo poprzez podłączenie do kanalizacji deszczowej; do czasu jej realizacji dopuszcza się rozprowadzenie wód opadowych drenażem do studni chłonnej na własnej działce lub wykorzystanie istniejących rowów odwadniających.

6. Projekty techniczne odprowadzenia wód opadowych winny być uzgodnione z Rejonowym Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych, Oddział Rejonowy w Oławie.

7. Zaopatrzenie w energię elektryczną – z istniejącej sieci, na warunkach określonych przez Rejon Energetyczny w Strzelnie.

8. Zaopatrzenie w gaz – wyłącznie bezprzewodowy; aktualnie brak sieci gazowej we wsi Jankowice Małe.

9. Ogrzewanie – zaleca się stosowanie paliw płynnych, elektryczności lub innych czynników ekologicznych.

10. Sieć telefoniczną można realizować na terenach publicznych na zasadach ogólnych.

11. Usuwanie odpadów stałych – poprzez gromadzenie w przystosowanych do tego pojemnikach oraz zorganizowany wywóz na gminne wysypisko odpadów komunalnych.

12. Nie przepisuje się realizacji masztów telefonii bezprzewodowej.

§ 9

Zasady obsługi komunikacyjnej

1. Ustala się dojazdy do poszczególnych działek na terenie opracowania planu z istniejących dróg gminnych, oznaczonych na rysunku planu symbolami “KL1” (ozn. grod. “139dr”) i “KL2” (ozn. geod. “140dr”) oraz z ulicy dojazdowej, oznaczonej symbolem “KD”, zaprojektowanej po śladzie istniejącej drogi polnej (oznaczenie geodezyjne “151”).

2. Potrzebne miejsca postojowe należy zlokalizować na terenach własnych inwestorów.