2261

PROTOKÓŁ GMINNEJ KOMISJI DS. REFERENDUM O WYNIKU REFERENDUM GMINNEGO

Po ustaleniu wyników głosowania w referendum gminnym przeprowadzonym w dniu 27 października 2002 r. Gminna Komisja ds. Referendum podaje do publicznej wiadomości poniższe wyniki głosowania.

1. Liczba osób uprawnionych do głosowania w Gminie Karpacz – 4391

2. Liczba osób którym wydano karty do głosowania – 2395

W referendum wzięło udział 54,5% mieszkańców Karpacza.

Na podstawie art. 55 ustawy z 15 września 2000 r. o referendum lokalnym (Dz. U. Nr 88, poz. 985) Gminna Komisja ds. Referendum stwierdza ważność referendum.

3. Liczba głosów ważnych z kart ważnych oddanych na pytanie nr 1 – 2228

4. Liczba odpowiedzi “TAK” oddanych na pytanie nr 1 – 1735, tj. 77,9%

5. Liczba odpowiedzi “NIE” oddanych na pytanie nr 1 – 493, tj. 22,1%

6. Liczba głosów ważnych z kart ważnych oddanych na pytanie nr 2 – 2173

7. Liczba odpowiedzi “TAK” oddanych na pytanie nr 2 – 1714, tj. 78,9%

8. Liczba odpowiedzi “NIE” oddanych na pytanie nr 2 – 459,tj. 21,1%.

Udzielając odpowiedzi na postawione w referendum pytania, mieszkańcy Karpacza opowiedzieli się za:

– odpłatnym przejęciem przez organy gminy obowiązku wyposażenia nieruchomości w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych;

– odpłatnym przejęciem przez organy gminy obowiązku usuwania odpadów komunalnych zebranych w pojemnikach w sposób zgodny z przepisami.

Referendum gminne w sprawie przejęcia przez organy gminy części obowiązków właścicieli nieruchomości, w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie nieruchomości.

Gminna Komisja ds. Referendum w Karpaczu.

Siedziba Komisji: Urząd Miejski w Karpaczu, ul. Konstytucji 3 Maja 54.

PROTOKÓŁ

z ustalenia wyników głosowania w referendum gminnym

Głosowanie w dniu 27 października 2002 r. rozpoczęło się o godz. 600 i trwało bez przerwy do godz. 2000. Gminna Komisja ds. Referendum przyjęła od 4-ch Obwodowych Komisji ds. Referendum protokoły głosowania i na ich podstawie ustaliła wyniki głosowania w referendum na terenie Gminy Karpacz.

  1. ROZLICZENIE KART DO GŁOSOWANIA

 

 

Nr 1

Nr 2

Nr 3

Nr 4

Razem

1.

Liczba uprawnionych do głosowania według spisu wyborców w chwili zakończenia głosowania

837

1190

1194

1170

4391

2.

Obwodowe Komisje otrzymały kart do głosowania

500

700

700

700

2600

3.

Liczba osób którym wydano karty do głosowania

458

676

621

640

2395

4.

Liczba niewykorzystanych kart do głosowania

42

24

79

60

205

Uwaga! Liczba w pkt 2 powinna się równać sumie liczb z pkt 3 i 4. Ewentualną przyczynę różnic należy omówić w pkt 12 “Inne uwagi”.

II. USTALENIE WYNIKÓW GŁOSOWANIA

Po wyjęciu kart z urn Obwodowe Komisje ustaliły na ich podstawie następujące wyniki głosowania:

 

 

Nr 1

Nr 2

Nr 3

Nr 4

Razem

5.

Liczba kart wyjętych z urn

w tym :

458

676

619

637

2390

5a.

– liczba kart nieważnych

0

0

0

0

0

5b.

– liczba kart ważnych

458

676

619

637

2390

Uwaga! Suma liczb z pkt 5a i 5b musi się równać liczbie z pkt 5.

 

 

Nr 1

Nr 2

Nr 3

Nr 4

Razem

6.

Liczba głosów nieważnych z ważnych kart do głosowania oddanych na :

70

106

115

88

379

6a.

– pytanie nr 1

18

50

50

44

162

6b.

– pytanie nr 2

52

56

65

44

217

7.

Liczba głosów ważnych z ważnych kart do głosowania oddanych na :

846

1246

1123

1186

4401

7a.

– pytanie nr 1

440

626

569

593

2228

7b.

– pytanie nr 2

406

620

554

593

2173

Uwaga! Suma liczb z pkt 6a i 7a oraz 6b i 7b musi się równać liczbie z pkt 5b.

III. NA POSZCZEGÓLNE PYTANIA REFERENDUM ODDANO NASTĘPUJĄCE LICZBY GŁOSÓW WAŻNYCH:

 

 

Nr 1

Nr 2

Nr 3

Nr 4

Razem

8.

Pytanie nr 1

w tym :

440

626

569

593

2228

8a.

– liczba odpowiedzi “TAK”

335

501

458

441

1735

8b.

– liczba odpowiedzi “NIE”

105

125

111

152

493

Uwaga! Liczba z pkt 8 musi się równać liczbie z pkt 7a.

 

 

Nr 1

Nr 2

Nr 3

Nr 4

Razem

9.

Pytanie nr 2

w tym :

406

620

554

593

2173

9a.

– liczba odpowiedzi “TAK”

316

497

447

454

1714

9b.

– liczba odpowiedzi “NIE”

90

123

107

139

459

Uwaga! Liczba z pkt 9 musi się równać liczbie z pkt 7b.

10. Uwagi o ewentualnych przyczynach różnic pomiędzy liczbą z pkt 5 a liczbą z pkt 3:

pięć kart pobranych nie wrzucono do urn.

11. W trakcie głosowania wydano następujące zarządzenia i decyzje: nie wydano.

12. Inne uwagi: brak.

Przy sporządzaniu protokołu obecni byli członkowie Gminnej Komisji ds. Referendum:

1. Krzysztof Wolski

– Przewodniczący Komisji

2. Krystyna Kamionka

– z-ca Przewodniczącego Komisji

3. Czesława Leksycka

– członek Komisji

4. Małgorzata Kowal

– członek Komisji

5. Ewa Lustyk

– członek Komisji

6. Magdalena Szymańska

– członek Komisji

 

(pieczęć Komisji)