REGULAMIN
używania herbu, flagi
i insygniów samorządowych Gminy
Ustala się następujące zasady używania:
1. Herbu:
1) w postaci rysunku umieszcza się na stałe na budynku stanowiącym siedzibę Rady i Urzędu,
2) w postaci rysunku lub innej – w gabinecie Burmistrza i sali obrad Rady,
3) w innych miejscach – za zgodą Burmistrza.
2. Flagi:
1) wywiesza się na stałe nad drzwiami wejściowymi do budynku stanowiącego siedzibę Rady i Urzędu,
2) umieszcza się na stałe w gabinecie Burmistrza oraz w sali posiedzeń Rady,
3) wywiesza się w dniu sesji Rady i uroczystości gminnych na masztach przed budynkiem obrad.
3. Łańcuch Przewodniczącego Rady:
– używa go Przewodniczący Rady podczas posiedzeń Rady i może używać podczas innych uroczystości, na których reprezentuje Radę.
4. Łańcuch Burmistrza:
– używa go w czasie reprezentowania Gminy w uroczystościach na terenie Gminy i poza nią.
5. Gminne jednostki organizacyjne mają prawo używać herbu i flagi gminy za zgodą Burmistrza.