REGULAMIN

używania herbu, flagi

i insygniów samorządowych Gminy

Ustala się następujące zasady używania:

1. Herbu:

1) w postaci rysunku umieszcza się na stałe na budynku stanowiącym siedzibę Rady i Urzędu,

2) w postaci rysunku lub innej – w gabinecie Burmistrza i sali obrad Rady,

3) w innych miejscach – za zgodą Burmistrza.

2. Flagi:

1) wywiesza się na stałe nad drzwiami wejściowymi do budynku stanowiącego siedzibę Rady i Urzędu,

2) umieszcza się na stałe w gabinecie Burmistrza oraz w sali posiedzeń Rady,

3) wywiesza się w dniu sesji Rady i uroczystości gminnych na masztach przed budynkiem obrad.

3. Łańcuch Przewodniczącego Rady:

– używa go Przewodniczący Rady podczas posiedzeń Rady i może używać podczas innych uroczystości, na których reprezentuje Radę.

4. Łańcuch Burmistrza:

– używa go w czasie reprezentowania Gminy w uroczystościach na terenie Gminy i poza nią.

5. Gminne jednostki organizacyjne mają prawo używać herbu i flagi gminy za zgodą Burmistrza.