R o z d z i a ł VIII
Zasady dostępu i korzystania przez obywateli z dokumentów Rady, Komisji i Burmistrza
§ 119
Protokoły z posiedzeń Rady i Komisji oraz innych kolegialnych gremiów Gminy podlegają udostępnieniu po ich formalnym przyjęciu – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Statutem.
§ 120
1. Dokumenty z zakresu działania Rady i Komisji udostępnia się w Biurze Rady.
2. Dokumenty z zakresu
działania Burmistrza oraz Urzędu udostępniane są we właściwej merytorycznie komórce organizacyjnej Urzędu.3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 i 2, są udostępniane do wglądu w obecności pracownika właściwej merytorycznie komórki organizacyjnej Urzędu w godzinach pracy Urzędu.
4. Osoba, której udostępnia się do wglądu dokumenty, może sporządzić z ich treści notatki.
§ 121
Uprawnienia określone w § 119 i 120 nie znajdują zastosowania:
1) w przypadku wyłączenia – na podstawie ustaw – jawności,
2) gdy infor
macje publiczne stanowią prawem chronione tajemnice,3) w odniesieniu do spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej, o ile ustawa nie stanowi inaczej, niż art. 73 Kodeksu postępowania administracyjnego.