R o z d z i a ł VIII

Zasady dostępu i korzystania przez obywateli z dokumentów Rady, Komisji i Burmistrza

§ 112

Dokumenty organów Gminy są jawne z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z przepisów ustawowych.

§ 113

Protokoły z posiedzeń Rady, jej Komisji i dokumenty z zakresu działania Burmistrza podlegają udostępnieniu po ich formalnym przyjęciu.

§ 114

1. Dokumenty z zakresu działania Rady i Komisji udostępnia się w Biurze Rady Miejskiej, w dniach pracy Urzędu Miejskiego, w godzinach przyjmowania interesantów.

2. Dokumenty z zakresu działania Burmistrza oraz Urzędu udostępniane są w Wydziale Organizacyjnym i spraw Obywatelskich Urzędu, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.

3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 i 2 są również dostępne w wewnętrznej sieci informatycznej Urzędu Miejskiego oraz powszechnie dostępnych zbiorach danych.

§ 115

Realizacja uprawnień określonych w § 112 i 113 może się odbywać wyłącznie w Urzędzie Miejskim i w asyście pracownika Urzędu Miejskiego.

§ 116

Dokumenty dotyczące spraw indywidualnych udostępniane są z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych.