R o z d z i a ł VII
Prawa Odbiorcy
Odbiorca ma prawo do należytego poziomu obsługi.
Należyty poziom obsługi realizowany jest poprzez istniejący w Spółce Dział Obsługi Odbiorców.
§ 37
Przedsiębiorstwo na wniosek Odbiorcy udziela informacji dotyczących realizacji usługi oraz informacji o obowiązujących taryfach.
§ 38
1. Odbiorca na piśmie ma prawo żądać upustu w przypadku dostawy wody o obniżonej jakości stwierdzonej przez Przedsiębiorstwo lub organ Inspekcji Sanitarnej.
2. Wielkość upustu określa umowa.
§ 39
Odbiorca ma prawo domagać się od Przedsiębiorstwa odszkodowania za szkody w majątku powstałe w związku z wykonywaniem i eksploatacją urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych z wyjątkiem przypadków, gdy nie ponosi on winy za zaprzestanie pracy tych urządzeń.
§ 40
Odbiorca ma prawo domagać się od Przedsiębiorstwa, w uzasadnionych przypadkach przeprowadzenia kontroli prawidłowości wskazań wodomierza. Sposób reklamacji określa umowa. W przypadku potwierdzenia prawidłowości działań wodomierza koszty przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego ponosi Odbiorca.