R o z d z i a ł VII

Prawa Odbiorcy

Odbiorca ma prawo do należytego poziomu obsługi.

Należyty poziom obsługi realizowany jest poprzez istniejący w Spółce Dział Obsługi Odbiorców.

§ 37

Przedsiębiorstwo na wniosek Odbiorcy udziela informacji dotyczących realizacji usługi oraz informacji o obowiązujących taryfach.

§ 38

1. Odbiorca na piśmie ma prawo żądać upustu w przypadku dostawy wody o obniżonej jakości stwierdzonej przez Przedsiębiorstwo lub organ Inspekcji Sanitarnej.

2. Wielkość upustu określa umowa.

§ 39

Odbiorca ma prawo domagać się od Przedsiębiorstwa odszkodowania za szkody w majątku powstałe w związku z wykonywaniem i eksploatacją urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych z wyjątkiem przypadków, gdy nie ponosi on winy za zaprzestanie pracy tych urządzeń.

§ 40

Odbiorca ma prawo domagać się od Przedsiębiorstwa, w uzasadnionych przypadkach przeprowadzenia kontroli prawidłowości wskazań wodomierza. Sposób reklamacji określa umowa. W przypadku potwierdzenia prawidłowości działań wodomierza koszty przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego ponosi Odbiorca.