Załącznik nr 2 do uchwały Rady Gminy Święta Katarzyna z dnia 28 listopada 2002 r. (poz. 806)

ROZLICZENIE

dotacji przekazanych przez Gminę Święta Katarzyna

dla szkoły niepublicznej

za okres: ...........................................

1. Pełna nazwa jednostki (szkoły).............................................................................................................

.......................................................................................................................................................

2. Nazwa i numer rachunku bankowego, na który była wpłacana dotacja przez Urząd Gminy:

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

3. Liczba uczniów w poszczególnych miesiącach okresu rozliczeniowego:

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

Razem w oddziałach szkolnych: .......................................................................................................

Razem w oddziale przedszkolnym: .......................................................................................................

4. Kwota otrzymanych dotacji za okres od początku roku kalendarzowego do końca okresu sprawozdawczego:

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

5. Opisowe rozliczenie otrzymanej dotacji za miesiące: ...............................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

................................................ ……………………………....

(opracował) (podpis osoby prowadzącej

szkołę niepubliczną)

Termin składania informacji do 15 stycznia i 15 sierpnia.