Załącznik nr 2 do uchwały Rady Gminy Święta Katarzyna z dnia 28 listopada 2002 r. (poz. 806)
ROZLICZENIE
dotacji przekazanych przez Gminę Święta Katarzyna
dla szkoły niepublicznej
za okres: ...........................................
1. Pełna nazwa jednostki (szkoły).............................................................................................................
.......................................................................................................................................................
2. Nazwa i numer rachunku bankowego, na który była wpłacana dotacja przez Urząd Gminy:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
3. Liczba uczniów w poszczególnych miesiącach okresu rozliczeniowego:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Razem w oddziałach szkolnych: .......................................................................................................
Razem w oddziale przedszkolnym: .......................................................................................................
4. Kwota otrzymanych dotacji za okres od początku roku kalendarzowego do końca okresu sprawozdawczego:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
5. Opisowe rozliczenie otrzymanej dotacji za miesiące: ...............................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
................................................ ……………………………....
(opracował) (podpis osoby prowadzącej
szkołę niepubliczną)
Termin składania informacji do 15 stycznia i 15 sierpnia.