520 SPRAWOZDANIE STAROSTY GŁOGOWSKIEGO z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku za rok 2002 Działając na podstawie art. 38a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592), Zarządzeniem nr 4 Starosty Głogowskiego z dnia 6 lutego 2002 r. została powołana Komisja Bezpieczeństwa i Porządku. Celem komisji jest realizacja zadań Starosty w zakresie zwierzchnictwa nad powiatowymi służbami, inspekcjami i strażami oraz zadań określonych w ustawach w zakresie porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli. |
W skład Komisji weszli:
1. Krzysztof Rusiecki – Starosta Głogowski, przewodniczący Komisji;
– przedstawiciele Rady Powiatu:
2. Marek Rychlik – Radny Powiatu;
3. Jerzy Sypniewski – Radny Powiatu;
– przedstawiciele Komendanta Powiatowego Policji w Głogowie:
4. Jacek Kaczmarek – Zastępca Komendanta Powiatowego Policji;
5. Grzegorz Płatek – Naczelnik Sekcji Prewencji KPP;
– osoby powołane przez Starostę:
6. Anna Lechowska – Prezes Stowarzyszenia “Szansa” w Głogowie;
7. Zbigniew Rybka – Prezydent Miasta Głogowa;
8. Florian Jenek – Dyrektor ZOZ w Głogowie;
– oraz przedstawiciel Prokuratury Rejonowej w Głogowie:
9. Marek Wójcik – prokurator.
W roku sprawozdawczym odbyło się jedno posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w dniu 20 lutego 2002 r. Na posiedzeniu członkowie zapoznani zostali z uregulowaniem prawnym oraz zakresem działania Komisji. Komisja przyjęła Regulamin Organizacyjny oraz regulamin pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku. Członkowie Komisji otrzymali projekt programu zapobiegania przestępczości oraz porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli.
W związku z upływem kadencji ww. radnych, Rada Powiatu uchwałą nr II/14/2002 z dnia 5 grudnia 2002 r. delegowała w skład Komisji radnych Ryszarda Rokaszewicza i Ryszarda Saprun.
STAROSTA |
ELŻBIETA URBANOWICZ |