173 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W JELCZU-LASKOWICACH z dnia 30 grudnia 2002 r. w sprawie zmiany uchwały Rady Miejskiej nr III/11/2002 z dnia 10 grudnia 2002 r. w sprawie określenia wysokości rocznych stawek oraz zwolnień Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. |
§ 1
Wprowadza się zmiany do uchwały Rady Miejskiej nr III/11/2002 z dnia 10 grudnia 2002 r. w sprawie określenia wysokości rocznych stawek oraz zwolnień podatku od środków transportowych na 2003 rok, polegające na tym, że:
1. W § 1 ust. 4 uchwały skreśla się dotychczasową treść i zastępuje nową o brzmieniu:
“od samochodu ciężarowego w zależności od liczby osi jezdnych, dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu:
a) dwie osie jezdne, dopuszczalna masa całkowita od 12 ton i poniżej 15 ton, w zależności od rodzaju zawieszenia:
– zawieszenie pneumatyczne
lub uznane za równoważne – 1 440,
– inne systemy zawieszenia
osi jezdnych – 1 540,
b) dwie osie jezdne, dopuszczalna masa całkowita od 15 ton i powyżej, w zależności od rodzaju zawieszenia:
– zawieszenie pneumatyczne
lub uznane za równoważne – 1 644,
– inne systemy zwieszenia
osi jezdnych – 1 747,
c) trzy osie jezdne, dopuszczalna masa całkowita od 12 ton i poniżej 25 ton, w zależności od rodzaju zawieszenia:
– zawieszenie pneumatyczne
lub uznane za równoważne – 1 850,
– inne systemy zawieszenia
osi jezdnych – 1 953,
d) trzy osie jezdne, dopuszczalna masa całkowita od 25 ton i powyżej, w zależności od rodzaju zawieszenia:
– zawieszenie pneumatyczne
lub uznane za równoważne – 2 056,
– inne systemy zawieszenia
osi jezdnych – 2 158,
e) cztery osie jezdne, dopuszczalna masa całkowita od 12 ton i poniżej 31 ton, w zależności od rodzaju zawieszenia:
– zawieszenie pneumatyczne
lub uznane za równoważne – 2 150,
– inne systemy zawieszenia
osi jezdnych – 2 260,
f) cztery osie jezdne, dopuszczalna masa całkowita od 31 ton i powyżej, w zależności od rodzaju zawieszenia:
– zawieszenie pneumatyczne
lub uznane za równoważne – 2 261,
– inne systemy zawieszenia
osi jezdnych – 2 354,”
2. W § 1 ust. 5:
– w pkt 1) – skreśla się stawkę “1 439” i wpisuje się nową stawkę “1 336”,
– w pkt 2) – skreśla się stawkę “ 1 336” i wpisuje się nową stawkę “1 233”.
3. W § 1 ust. 5a:
– w pkt 1) – skreśla się stawkę “1 336” i wpisuje się nową stawkę “1 439”,
– w pkt 2) – skreśla się stawkę “1 233” i wpisuje się nową stawkę “1 336”.
4. W § 1 ust. 6 skreśla się dotychczasową treść i zastępuje nową o brzmieniu:
“od ciągnika siodłowego i balastowego przystosowanego do używania łącznie z naczepą lub przyczepą, w zależności od liczby osi jezdnych, dopuszczalnej masy całkowitej zespołu pojazdów:
a) dwie osie jezdne, dopuszczalna masa całkowita od 12 ton i poniżej 36 ton, w zależności od rodzaju zawieszenia:
– zawieszenie pneumatyczne
lub uznane za równoważne – 1 678,
– inne systemy zawieszenia
osi jezdnych – 1 720,
b) dwie osie jezdne, dopuszczalna masa całkowita od 36 ton i powyżej, w zależności od rodzaju zawieszenia:
– zawieszenie pneumatyczne
lub uznane za równoważne – 2 207,
– inne systemy zawieszenia
osi jezdnych – 2 300,
c) trzy osie jezdne, dopuszczalna masa całkowita od 12 ton i poniżej 40 ton, w zależności od rodzaju zawieszenia:
– zawieszenie pneumatyczne
lub uznane za równoważne – 1 747,
– inne systemy zawieszenia
osi jezdnych – 1 819,
d) trzy osie jezdne, dopuszczalna masa całkowita od 40 ton i powyżej, w zależności od rodzaju zawieszenia:
– zawieszenie pneumatyczne
lub uznane za równoważne – 2 261,
– inne systemy zawieszenia
osi jezdnych – 2 354,”
5. W § 1 ust. 8 – skreśla się dotychczasową treść i zastępuje nową o brzmieniu:
“od przyczepy i naczepy, w zależności od liczby osi jezdnych, dopuszczalnej masy całkowitej zespołu pojazdów:
a) jedna oś jezdna, dopuszczalna masa całkowita od 12 ton i poniżej 25 ton, w zależności od rodzaju zawieszenia:
– zawieszenie pneumatyczne
lub uznane za równoważne – 822,
– inne systemy zawieszenia
osi jezdnych – 1 028,
b) jedna oś jezdna, dopuszczalna masa całkowita od 25 ton i powyżej, w zależności od rodzaju zawieszenia:
– zawieszenie pneumatyczne
lub uznane za równoważne – 1 300,
– inne systemy zawieszenia
osi jezdnych – 1 400,
c) dwie osie jezdne, dopuszczalna masa całkowita od 12 ton i poniżej 38 ton, w zależności od rodzaju zawieszenia:
– zawieszenie pneumatyczne
lub uznane za równoważne – 1 320,
– inne systemy zawieszenia
osi jezdnych – 1 420,
d) dwie osie jezdne, dopuszczalna masa całkowita od 38 ton i powyżej, w zależności od rodzaju zawieszenia:
– zawieszenie pneumatyczne
lub uznane za równoważne – 1 700,
– inne systemy zawieszenia
osi jezdnych – 1 800,
e) trzy osie jezdne, dopuszczalna masa całkowita od 12 ton i poniżej 38 ton, w zależności od rodzaju zawieszenia:
– zawieszenie pneumatyczne
lub uznane za równoważne – 1 340,
– inne systemy zawieszenia
osi jezdnych – 1 439,
f) trzy osie jezdne, dopuszczalna masa całkowita od 38 ton i powyżej, w zależności od rodzaju zawieszenia:
– zawieszenie pneumatyczne
lub uznane za równoważne – 1 720,
– inne systemy zawieszenia
osi jezdnych – 1 819,”
6. W § 2 – skreśla się dotychczasową treść i zastępuje nową o brzmieniu:
– “Zwalnia się z podatku od środków transportowych pojazdy wykorzystywane do wykonywania zadań dotyczących ochotniczej ochrony przeciwpożarowej.”
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2003 r.
PRZEWODNICZĄCY |
RADY MIEJSKIEJ |
JERZY WORWA |