25 UCHWAŁA RADY MIASTA I GMINY TRZEBNICA z dnia 3 grudnia 2002 r. w sprawie zmian w Statucie Miasta i Gminy Trzebnica Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) Rada Miasta i Gminy Trzebnica postanawia dokonać następujących zmian w Statucie: |
§ 1
W § 18: 1
Pkt 1 otrzymuje nowe brzmienie “Członków komisji rady spośród radnych powołuje rada”.
Pkt 2 wprowadza się pkt 3 w brzmieniu: “Rada może powołać konsultantów komisji Rady na wniosek komisji”.
§ 2
W § 22:
1 – wykreślić następujące komisje:
pkt 3 ds. inicjatyw gospodarczych, przeciwdziałaniu bezrobociu,
pkt 4 ds. gospodarki komunalnej, geodezji i architektury,
pkt 5 ds. budżetu,
pkt 6 ds. ochrony środowiska,
2 – wpisać następujące komisje:
pkt 3 ds. budżetu i rozwoju gospodarczego,
pkt 4 ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska,
3 – pozostałym komisjom nadać następujące punkty:
pkt 1 komisja rewizyjna,
pkt 2 komisja ds. rolnictwa,
pkt 5 komisja ds. obywatelskich, samorządu, porządku publicznego, opieki społecznej i zdrowia,
pkt 6 komisja ds. oświaty, kultury, sportu, turystyki, rekreacji, młodzieży i współpracy międzynarodowej.
§ 3
W § 28 nowe brzmienie otrzymują:
– pkt 1 “skład komisji rewizyjnej ustala rada”,
– pkt 2a) “radni pełniący funkcję przewodniczącego i wiceprzewodniczącego rady”,
– pkt 3 skreśla się,
– pkt 4 staje się pkt 3,
– pkt staje się pkt 4.
§ 4
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Trzebnica.
§ 5
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
PRZEWODNICZĄCY |
RADY MIASTA I GMINY |
CZESŁAW CZTERNASTEK |