25

UCHWAŁA RADY MIASTA I GMINY TRZEBNICA

z dnia 3 grudnia 2002 r.

w sprawie zmian w Statucie Miasta i Gminy Trzebnica

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) Rada Miasta i Gminy Trzebnica postanawia dokonać następujących zmian w Statucie:

§ 1

W § 18: 1

Pkt 1 otrzymuje nowe brzmienie “Członków komisji rady spośród radnych powołuje rada”.

Pkt 2 wprowadza się pkt 3 w brzmieniu: “Rada może powołać konsultantów komisji Rady na wniosek komisji”.

§ 2

W § 22:

1 – wykreślić następujące komisje:

pkt 3 ds. inicjatyw gospodarczych, przeciwdziałaniu bezrobociu,

pkt 4 ds. gospodarki komunalnej, geodezji i architektury,

pkt 5 ds. budżetu,

pkt 6 ds. ochrony środowiska,

2 – wpisać następujące komisje:

pkt 3 ds. budżetu i rozwoju gospodarczego,

pkt 4 ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska,

3 – pozostałym komisjom nadać następujące punkty:

pkt 1 komisja rewizyjna,

pkt 2 komisja ds. rolnictwa,

pkt 5 komisja ds. obywatelskich, samorządu, porządku publicznego, opieki społecznej i zdrowia,

pkt 6 komisja ds. oświaty, kultury, sportu, turystyki, rekreacji, młodzieży i współpracy międzynarodowej.

§ 3

W § 28 nowe brzmienie otrzymują:

– pkt 1 “skład komisji rewizyjnej ustala rada”,

– pkt 2a) “radni pełniący funkcję przewodniczącego i wiceprzewodniczącego rady”,

– pkt 3 skreśla się,

– pkt 4 staje się pkt 3,

– pkt staje się pkt 4.

§ 4

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Trzebnica.

§ 5

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZĄCY

RADY MIASTA I GMINY

 

CZESŁAW CZTERNASTEK