4427 UCHWAŁA RADY MIASTA I GMINY WIĄZÓW z dnia 16 grudnia 2002 r. w sprawie wprowadzenia opłaty administracyjnej za sporządzenie testamentu allograficznegoNa podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 1996 r. nr 13, poz. 74 ze zm.) oraz art. 18 i art. 19 pkt 1 lit. c i pkt 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 9, poz. 84 ze zm.) Rada Miasta i Gminy Wiązów uchwala, co następuje: |
§ 1
1. Wprowadza się na terenie miasta i gminy Wiązów opłatę administracyjną za sporządzenie testamentu allograficznego w
trybie art. 951 Kodeksu cywilnego w wysokości 28,00 zł w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Wiązów, przez Burmistrza Miasta i Gminy Wiązów lub Sekretarza.2. W przypadku sporządzenia testamentu w miejscu zamieszkania testatora wysokość opłaty określonej w pkt 1 podwyższa się
o 50%.3. Opłaty uiszcza się przed sporządzeniem
dokumentu.§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta
i Gminy Wiązów.§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego i
ma zastosowanie do podatków należnych w 2003 roku.
PRZEWODNICZĄCY
RADY MIASTA I GMINY
JERZY KROCHMALNY