4425 UCHWAŁA RADY MIASTA I GMINY WIĄZÓW z dnia 16 grudnia 2002 r. w sprawie wprowadzenia opłaty administracyjnej za czynności urzędoweNa podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 1996 r. Nr 13, poz. 74 ze zm.) oraz art. 18 i art. 19 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 9, poz. 84 ze zm.) oraz art. 4 ust. 1 i art. 29 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. Nr 15, poz. 139 ze zm.) Rada Miasta i Gminy Wiązów uchwala, co następuje: |
§ 1
1. Wprowadza się na terenie miasta i gminy Wiązów opłatę administracyjną za wykonanie czynności urzędowych:
a) sporządzenie odpisu dokumentów własnościowych – 12,00 zł,
b) sporządzenie wypisu lub wyrysu z planu przestrzennego zagospodarowania gminy – 17,00 zł.
2. Opłaty uiszcza się przed sporządzeniem dokumentu.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta
i Gminy Wiązów.§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego i
ma zastosowanie do podatków należnych w 2003 roku.
PRZEWODNICZĄCY |
RADY MIASTA I GMINY |
JERZY KROCHMALNY |