4088

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W LĄDKU ZDROJU

z dnia 11 grudnia 2002 r.

w sprawie opłaty administracyjnej oraz sposobu jej poboru

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 i art. 40 ust. 1, w związku z art. 41 ust. 1 i art. 42 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z 2001 r. z późn. zm.) oraz art. 19 ust. 1c ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity Dz. U. Nr 9, poz. 84 z 2002 r. z późn. zm.) uchwala się, co następuje:

§ 1

Ustala się opłatę administracyjną za czynności urzędowe w następującej wysokości:

Lp.

 

Stawka w 2003 r.

1

2

3

1

Za sporządzenie testamentu w UMiG

100 zł

2

Za sporządzenie testamentu poza Urzędem

160 zł

3

Za wydanie warunków technicznych podłączenia obiektów do infrastruktury technicznej będącej własnością gminy:

– dla dróg gminnych i dróg gminnych wewnętrznych

– dla oświetlenia

– dla kanalizacji deszczowej

 

40 zł

40 zł

40 zł

4

Za uzgodnienia i zezwolenia na przejścia obiektami budowlanymi, liniowymi, ponad lokalnymi, przez nieruchomości stanowiące własność gminy:

– do 10 przejść poprzecznych przez drogi gminne i gminne wewnętrzne

– do 10 przejść poprzecznych przez nieruchomości gruntowe

– do 10 przejść przez cieki wodne

 

45 zł

30 zł

20 zł

5

Za uzgodnienia projektów technicznych przyłączy:

– dla dróg gminnych i dróg gminnych wewnętrznych

– dla oświetlenia

– dla kanalizacji deszczowej

40 zł

40 zł

40 zł

6

Za czynności odbiorowe objęte zakresem uzgodnień z wyłączeniem osób fizycznych

50 zł

 

Za wydanie pisemnej opinii urbanistycznej z planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy:

– do 5 działek

– o każdej następnej działce

 

20 zł

5 zł

8

Za wydanie pisemnej opinii urbanistycznej z planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy wraz z kserokopią tekstu i rysunku wycinka planu:

– do 5 działek

– o każdej następnej działce

 

40 zł

10 zł

cd. tabeli

1

2

3

9

Za wydanie opinii o wstepnych podziałach i scalaniu nieruchomości, gruntów niestanowiących własności Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego

40 zł

10

Za wydanie opinii o podziale nieruchomości przeznaczonych w planach miejscowych na cele rolne i leśne

20 zł

11

Za wykonanie kopii dokumentu wydanego przez administrację organu jednostki samorządu terytorialnego od każdej strony

3 zł

§ 2

Opłata administracyjna jest płatna gotówką w kasie Urzędu z chwilą zgłoszenia czynności urzędowej, od której pobierana jest opłata.

§ 3

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Lądka Zdroju.

§ 4

Traci moc dotychczas obowiązująca uchwała nr XLIX/268/01 Rady Miejskiej w Lądku Zdroju z dnia 29 listopada 2001 r. w sprawie opłaty administracyjnej oraz sposobu jej poboru.

§ 5

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZĄCY
RADY MIEJSKIEJ
LESZEK PAZDYK