3861 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W TWARDOGÓRZE z dnia 6 grudnia 2002 r. w sprawie opłat administracyjnych za niektóre czynności urzędowe Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 18 i art. 19 pkt 1 lit. d ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. z 2002 r. Dz. U. Nr 9, poz. 84 z późn. zm.) Rada Miejska w Twardogórze uchwala, co następuje: |
§ 1
Ustala się wysokość opłat administracyjnych na terenie gminy Twardogóra za następujące czynności urzędowe nieobjęte opłatą skarbową:
1. Sporządzenie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego od każdej strony formatu A-4 –14,– zł.
2. Sporządzenie wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego od każdej strony formatu A-4 –14,– zł.
3. Sporządzenie testamentu allograficznego – 60,– zł.
4. Za wpis do ewidencji działalności gospodarczej – 100,– zł.
5. Od zmian wpisu do ewidencji działalności gospodarczej – 50,– zł.
§ 2
Od obowiązku wnoszenia opłat administracyjnych zwolnione są jednostki organizacyjne i pomocnicze gminy.
§ 3
Opłaty administracyjne wnoszone są w gotówce w kasie Urzędu Miasta i Gminy lub przelewem na rachunek gminy przed dokonaniem czynności, o której mowa w § 1.
§ 4
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Twardogóra.
§ 5
Traci moc uchwała nr XL/366/2001 Rady Miejskiej w Twardogórze z dnia 23 listopada 2001 roku w sprawie opłat administracyjnych za niektóre czynności urzędowe nieobjęte przepisami o opłacie skarbowej.
§ 6
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
PRZEWODNICZĄCY |
RADY MIEJSKIEJ |
ANDRZEJ ZARÓWNY |