3611

UCHWAŁA RADY MIASTA I GMINY PRUSICE

z dnia 5 grudnia 2002 r.

w sprawie wprowadzenia opłaty administracyjnej oraz zwolnienia od tej opłaty na terenie gminy Prusice

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 18 i art. 19 pkt 1 lit. d i pkt 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity z 2002 r. Dz. U. Nr 9, poz. 84 z późn. zm.) Rada Miasta i Gminy uchwala, co następuje:

§ 1

Wprowadza się na terenie gminy opłatę administracyjną za następujące czynności urzędowe, nieobjęte przepisami o opłacie skarbowej:

1) za sporządzenie testamentu allograficznego w obecności Burmistrza, Sekretarza Gminy w wysokości – 15 zł,

2) za sporządzenie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 35 zł,

3) za sporządzenie wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 45 zł,

4) za uzgodnienie dokumentacji projektowej dotyczącej przyłączy wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych – 20 zł,

5) za uzgodnienia dokumentacji projektowej innej niż w pkt 4 – 50 zł.

§ 2

Od opłaty administracyjnej zwalnia się czynności urzędowe określone w § 1, wykonywane na rzecz jednostek organizacyjnych Gminy Prusice.

§ 3

Opłata administracyjna uiszczana jest na rachunek budżetu gminy, najpóźniej w dniu dokonania czynności.

§ 4

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Prusice.

§ 5

Traci moc uchwała nr XXXIII/309/01 Rady Miasta i Gminy Prusice z dnia 26 listopada 2001 r. w sprawie opłaty administracyjnej oraz zwolnienia od tej opłaty na terenie gminy Prusice.

§ 6

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2003 r.

PRZEWODNICZĄCY
RADY MIASTA I GMINY
MARIUSZ KIEPUL