3611 UCHWAŁA RADY MIASTA I GMINY PRUSICE z dnia 5 grudnia 2002 r. w sprawie wprowadzenia opłaty administracyjnej oraz zwolnienia od tej opłaty na terenie gminy Prusice Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 18 i art. 19 pkt 1 lit. d i pkt 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity z 2002 r. Dz. U. Nr 9, poz. 84 z późn. zm.) Rada Miasta i Gminy uchwala, co następuje: |
§ 1
Wprowadza się na terenie gminy opłatę administracyjną za następujące czynności urzędowe, nieobjęte przepisami o opłacie skarbowej:
1) za sporządzenie testamentu allograficznego w obecności Burmistrza, Sekretarza Gminy w wysokości – 15 zł,
2) za sporządzenie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 35 zł,
3) za sporządzenie wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 45 zł,
4) za uzgodnienie dokumentacji projektowej dotyczącej przyłączy wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych – 20 zł,
5) za uzgodnienia dokumentacji projektowej innej niż w pkt 4 – 50 zł.
§ 2
Od opłaty administracyjnej zwalnia się czynności urzędowe określone w § 1, wykonywane na rzecz jednostek organizacyjnych Gminy Prusice.
§ 3
Opłata administracyjna uiszczana jest na rachunek budżetu gminy, najpóźniej w dniu dokonania czynności.
§ 4
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Prusice.
§ 5
Traci moc uchwała nr XXXIII/309/01 Rady Miasta i Gminy Prusice z dnia 26 listopada 2001 r. w sprawie opłaty administracyjnej oraz zwolnienia od tej opłaty na terenie gminy Prusice.
§ 6
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2003 r.
|