3444

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH

z dnia 27 września 2002 r.

w sprawie wprowadzenia i poboru opłaty administracyjnej, terminu jej płatności oraz wysokości stawek tej opłaty

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) i art. 18 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity z 2002 r. Dz. U. Nr 9, poz. 84) Rada Miejska w Ząbkowicach Śląskich uchwala, co następuje:

§ 1

Wprowadza się opłatę administracyjną za czynności urzędowe wykonywane przez pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Ząbkowicach Śląskich w wysokości:

1) za sporządzenie testamentu w Urzędzie Miasta i Gminy – 30,00 zł,

2) za sporządzenie testamentu poza Urzędem Miasta i Gminy – 60,00 zł,

3) wydanie uzgodnień dotyczących sieci deszczowej i terenu komunalnego – 30,00 zł.

§ 2

Opłata administracyjna płatna jest w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Ząbkowicach Śląskich po dokonaniu czynności wymienionych w § 1.

§ 3

Wykonanie uchwały zleca się Zarządowi Miasta i Gminy w Ząbkowicach Śląskich.

§ 4

Z dniem wejścia w życie niniejszej uchwały tracą moc uchwały:

– nr XII/85/2000 Rady Miejskiej w Ząbkowicach Śląskich z dnia 29 grudnia 2000 r. w sprawie wprowadzenia i poboru opłaty administracyjnej, terminu jej płatności oraz wysokości stawek tej opłaty,

– nr III/24/2001 Rady Miejskiej w Ząbkowicach Śląskich z dnia 27 marca 2001 r. w sprawie zmiany uchwały nr XII/85/2000 Rady Miejskiej w Ząbkowicach Śląskich z dnia 29 grudnia 2000 r. w sprawie wprowadzenia i poboru opłaty administracyjnej, terminu jej płatności oraz wysokości stawek tej opłaty.

§ 5

Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty jej ogłoszenia.

PRZEWODNICZĄCY
RADY MIEJSKIEJ
RUDOLF SŁONOPAS