3343

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W LĄDKU ZDROJU

z dnia 9 października 2002 r.

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Lądku Zdroju

Na podstawie art. 33 ust. 2, art. 40 ust. 2 pkt 2, art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z 2001 r. z późn. zm.) Rada Miejska uchwala, co następuje:

§ 1

Na wniosek Zarządu Miasta w Lądku Zdroju wprowadza się następujące zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Lądku Zdroju, uchwalonego uchwałą Rady Miejskiej w Lądku Zdroju nr XX/127/2000 z dnia 31 stycznia 2000 r.:

  1. W § 4 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
  2. “1. Urząd jest czynny w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, z wyjątkiem wtorków, kiedy czynny jest w godzinach od 8.00 do 16.00.”

  3. W § 7 ust. 1 dodaje się nowy pkt b) w brzmieniu:

“b) dyspozytor lokalnego systemu osłony przeciwpowodziowej (BOP)” zaś punkty oznaczone dotychczas literami b) i c) otrzymują oznaczenie lit. c) i d).

  1. W § 7 ust. 3 lit. a) otrzymuje brzmienie:
  2. “a) stanowisko ds. oświaty i ewidencji działalności gospodarczej (SED)”.

  3. W § 7 ust. 3 skreśla się treść oznaczoną lit. b), a dotychczasowa treść oznaczona lit. c) do h) otrzymuje odpowiednio oznaczenie lit. od b) do g).
  4. W § 17 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
  5. “1. Burmistrz przyjmuje interesantów we wtorki w godzinach od 10.00 do 16.00”.

  6. § 24 otrzymuje brzmienie:

Ҥ 24.

Do zadań stanowiska ds. oświaty i ewidencji działalności gospodarczej (SED) należą sprawy:

  1. sprawy oświaty, a w szczególności:
  1. zakładania, przekształcania i likwidowania gminnych jednostek oświatowych oraz ich utrzymania,
  2. kształtowania sieci szkół i przedszkoli,
  3. zatwierdzania arkuszy organizacyjnych przedszkoli i szkół,
  4. zapewniania transportu dzieci do i ze szkoły,
  5. powierzania stanowisk kierowniczych w oświacie gminnej i odwoływania ze stanowisk,

f) postępowania w sprawie awansu zawodowego nauczycieli,

  1. wykonywanie bezpośredniego nadzoru nad pracą kierowców zatrudnionych przy przewozie dzieci do placówek oświatowych,
  2. sprawy z zakresu działalności gospodarczej, a w szczególności:
  1. ewidencja działalności gospodarczej
  2. zezwolenia na sprzedaż alkoholu,
  3. sprawy targowisk,
  4. ewidencja i kontrola podmiotów prowadzących działalność hotelarską,
  1. pełnienie obowiązków Pełnomocnika Zarządu Miasta ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.”
  1. Skreśla się § 26.
  2. W § 27 dodaje się punkty od 4 do 7, w brzmieniu:

“4) sprawy ochrony zdrowia, a w szczególności:

    1. Statutu Uzdrowiska, funkcjonowania Uzdrowiska i Naczelnego Lekarza Uzdrowiska,
    2. zwalczania chorób zakaźnych,
    3. tworzenia i utrzymywania oraz przekształcania i likwidacji zakładów opieki zdrowotnej,
    4. analiza stanu bezpieczeństwa sanitarnego Gminy,
  1. sprawy bezpieczeństwa publicznego, a w szczególności:
    1. bieżąca analiza bezpieczeństwa na terenie Gminy w porozumieniu z Komisariatem Policji oraz władzami wyższego szczebla,
    2. współpraca w zakresie pomocy organom Policji i Straży Granicznej,
  1. sprawy kultury , a w szczególności:
    1. tworzenie, przekształcanie i znoszenie instytucji kultury i nadawanie im statutów,
    2. realizacja zadań z zakresu ochrony dóbr kultury i muzeów,
  1. sprawy wynikające z przepisów o stowarzyszeniach, zgromadzeniach i zbiórkach publicznych.”
  1. W § 32 ust. 1 skreśla się pkt. 3).
  2. W § 37 dodaje się pkt f) w brzmieniu:

“f) obsługa Rady Miejskiej w razie nieobecności merytorycznego pracownika”.

11. W § 42 pkt 2) otrzymuje brzmienie:

“2) prowadzenie spraw paszportowych w zakresie kompetencji przekazanych na podstawie porozumienia z Wojewodą Dolnośląskim”.

12. W § 43 dodaje się punkt 4) w brzmieniu:

“4) z zakresu spraw obronnych, a w szczególności:

  1. przygotowywanie decyzji dot. zajęcia na cele przejściowe zakwaterowania sił zbrojnych budynków, pomieszczeń i terenów oraz projektów decyzji o odszkodowaniu w tych sprawach,
  2. organizowanie wykonywania przez jednostki organizacyjne Gminy zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony, w tym sprawy związane z dokumentacją stanowiska kierowania i stałego dyżuru.”
  1. Po § 43 dodaje się nowy § 43a w brzmieniu:

Ҥ 43a.

Do zadań dyspozytora lokalnego systemu osłony przeciwpowodziowej (BOP) należą sprawy z zakresu:

  1. obsługi komputerowego systemu monitoringu przeciwpowodziowego, w szczególności:
  1. czuwanie nad stanem wód i opadów, przetwarzanie danych,
  2. organizacja systemu łączności dla potrzeb Starosty i Burmistrza w sytuacjach zagrożenia powodziowego,
  3. opracowywanie dokumentacji i organizowanie ćwiczeń z zakresu lokalnego systemu osłony przeciwpowodziowej,
  1. informatyki, w szczególności:
  1. tworzenie elektronicznej dokumentacji Urzędu,
  2. szkolenia pracowników z zakresu obsługi nowych programów instalowanych w sieci komputerowej Urzędu,
  3. pomoc pracownikom w przypadkach problemów technicznych związanych z obsługą komputerów,
  4. współpraca w zakresie aktualizacji strony internetowej Urzędu, zamieszczanie ogłoszeń o przetargach, uchwał Rady Miejskiej oraz protokołów z sesji i innych dokumentów z zakresu informacji publicznej,
  1. obsługi urządzenia offsetowego, w szczególności:
  1. skład i druk formularzy urzędowych, ogłoszeń itp. na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy,
  2. skład i druk biuletynu informacyjnego Urzędu Miasta i Gminy”.

§ 2

Załącznik nr 1 do uchwały nr XX/127/2000 Rady Miejskiej w Lądku Zdroju z dnia 31 stycznia 2000 r. otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszej uchwały: “Struktura stanowisk pracy i liczba etatów w Urzędzie Miasta i Gminy w Lądku Zdroju”.

§ 3

Załącznik nr 2 do uchwały nr XX/127/2000 Rady Miejskiej w Lądku Zdroju z dnia 31 stycznia 2000 r. otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszej uchwały: “Schemat organizacyjny Urzędu Miasta i Gminy w Lądku Zdroju”.

§ 4

Pozostała treść Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Lądku Zdroju nie ulega zmianie.

§ 5

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta.

§ 6

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZACY
RADY MIEJSKIEJ
LESŁAW BŁAŻEJ

Załącznik nr 1 do uchwały Rady Miejskiej w Lądku Zdroju z dnia 9 października 2002 r. (poz. 3343)

STRUKTURA STANOWISK PRACY I LICZBA ETATÓW W URZĘDZIE MIASTA I GMINY W LĄDKU ZDROJU

 L.p

Stanowiska kierownicze

Stanowiska

Podporządkowanie

Status

Liczba etatów

1

2

3

4

5

6

1.

Burmistrz

 

Rada Miejska

wybór

1

2.

Sekretarz

 

Rada Miejska i Burmistrz

powołanie

1

3.

Skarbnik

 

Rada Miejska i Burmistrz

powołanie

1

4.

5.

6.

 

7.

 

Radca prawny

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego

Dyspozytor lokalnego systemu osłony przeciwpowodziowej

Burmistrz

Burmistrz

Burmistrz

Burmistrz

Umowa o pracę

Umowa o pracę

Umowa o pracę

Umowa o pracę

1

1

0,5

1

8.

9.

10.

11.

12.

13.

 
Stanowisko ds. oświaty i ewidencji działalności gospodarczej
– ds. Rady Miejskiej
– ds. kadr, organizacji i BHP
– ds. ewidencji ludności i spraw wojskowych
– ds. sekretariatu i archiwum
– ds. promocji i rozwoju gospodarczego
Sekretarz
 
 
 
Sekretarz
Sekretarz
 
Sekretarz
 
 
Sekretarz
 
Sekretarz
Umowa o pracę
 
 
Umowa o pracę
Umowa o pracę
Umowa o pracę
Umowa o pracę
Umowa o pracę
1
 
 
 
1
1
 
1
 
 
1
 
1

14.

Kierownik Wydziału Budownictwa, Rolnictwa, Geodezji i Gospodarki Mieniem Komunalnym

 

Burmistrz

Umowa o pracę

1

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

 
Stanowisko ds. rolnictwa, leśnictwa i ochrony środowiska
– ds. inwestycji i zamówień publicznych
– ds. budownictwa i architektu- ry
– ds. lokalowych
– ds. gospodarki nieruchomościami i zieleni miejskiej
– ds. mienia komunalnego
– ds. geodezji i gospodarki
gruntami
– ds. gospodarki komunalnej
Kierownik Wydziału
 
 
Kierownik Wydziału
 
Kierownik Wydziału
Kierownik Wydziału
Kierownik Wydziału
Kierownik Wydziału
Kierownik Wydziału
 
Kierownik Wydziału
Umowa o pracę
 
 
Umowa o pracę
 
Umowa o pracę
Umowa o pracę
Umowa o pracę
Umowa o pracę
Umowa o pracę
 
Umowa o pracę
2
 
 
 
1
 
 
1
 
1
 
1
 
1
 
1
 
 
1

23.

24.

25.

26.

27.

 
Zastępca Skarbnika
Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych
– ds. rozliczeń i płac
– ds. poboru podatków i windykacji należności
– ds. obsługi kasowej
Skarbnik
Skarbnik
 
 
Skarbnik
Skarbnik
 
 
 
Skarbnik
Umowa o pracę
Umowa o pracę
Umowa o pracę
Umowa o pracę
 
Umowa o pracę
1
2
 
 
1
2
 
 
 
1

28.

29.

Komendant Straży Miejskiej

Strażnik Straży Miejskiej

Burmistrz

Komendant

Umowa o pracę
Umowa o pracę

1

1

30.

 

 

 

31.

 

Kierowca

 

 

 

Sprzątaczka

Inspektor ds. oświaty i ewidencji działalności gospodarczej

Inspektor ds. kadr, organizacji i BHP

Umowa o pracę

 

 

Umowa o pracę

1,75

 

 

1

 

Razem

     

34,25

Załącznik nr 2 do uchwały Rady Miejskiej w Lądku Zdroju z dnia 9 października 2002 r. (poz. 3343)