3343 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W LĄDKU ZDROJU z dnia 9 października 2002 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Lądku Zdroju Na podstawie art. 33 ust. 2, art. 40 ust. 2 pkt 2, art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z 2001 r. z późn. zm.) Rada Miejska uchwala, co następuje: |
§ 1
Na wniosek Zarządu Miasta w Lądku Zdroju wprowadza się następujące zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Lądku Zdroju, uchwalonego uchwałą Rady Miejskiej w Lądku Zdroju nr XX/127/2000 z dnia 31 stycznia 2000 r.:
“1. Urząd jest czynny w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, z wyjątkiem wtorków, kiedy czynny jest w godzinach od 8.00 do 16.00.”
“b) dyspozytor lokalnego systemu osłony przeciwpowodziowej (BOP)” zaś punkty oznaczone dotychczas literami b) i c) otrzymują oznaczenie lit. c) i d).
“a) stanowisko ds. oświaty i ewidencji działalności gospodarczej (SED)”.
“1. Burmistrz przyjmuje interesantów we wtorki w godzinach od 10.00 do 16.00”.
Ҥ 24.
Do zadań stanowiska ds. oświaty i ewidencji działalności gospodarczej (SED) należą sprawy:
f) postępowania w sprawie awansu zawodowego nauczycieli,
“4) sprawy ochrony zdrowia, a w szczególności:
“f) obsługa Rady Miejskiej w razie nieobecności merytorycznego pracownika”.
11. W § 42 pkt 2) otrzymuje brzmienie:
“2) prowadzenie spraw paszportowych w zakresie kompetencji przekazanych na podstawie porozumienia z Wojewodą Dolnośląskim”.
12. W § 43 dodaje się punkt 4) w brzmieniu:
“4) z zakresu spraw obronnych, a w szczególności:
Ҥ 43a.
Do zadań dyspozytora lokalnego systemu osłony przeciwpowodziowej (BOP) należą sprawy z zakresu:
§ 2
Załącznik nr 1 do uchwały nr XX/127/2000 Rady Miejskiej w Lądku Zdroju z dnia 31 stycznia 2000 r. otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszej uchwały: “Struktura stanowisk pracy i liczba etatów w Urzędzie Miasta i Gminy w Lądku Zdroju”.
§ 3
Załącznik nr 2 do uchwały nr XX/127/2000 Rady Miejskiej w Lądku Zdroju z dnia 31 stycznia 2000 r. otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszej uchwały: “Schemat organizacyjny Urzędu Miasta i Gminy w Lądku Zdroju”.
§ 4
Pozostała treść Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Lądku Zdroju nie ulega zmianie.
§ 5
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta.
§ 6
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
Załącznik nr 1 do uchwały Rady Miejskiej w Lądku Zdroju z dnia 9 października 2002 r. (poz. 3343) |
STRUKTURA STANOWISK PRACY I LICZBA ETATÓW W URZĘDZIE MIASTA I GMINY W LĄDKU ZDROJU
L.p |
Stanowiska kierownicze |
Stanowiska |
Podporządkowanie |
Status |
Liczba etatów |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. |
Burmistrz |
Rada Miejska |
wybór |
1 |
|
2. |
Sekretarz |
Rada Miejska i Burmistrz |
powołanie |
1 |
|
3. |
Skarbnik |
Rada Miejska i Burmistrz |
powołanie |
1 |
|
4. 5. 6.
7. |
Radca prawny Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego Dyspozytor lokalnego systemu osłony przeciwpowodziowej |
Burmistrz Burmistrz Burmistrz Burmistrz |
Umowa o pracę Umowa o pracę Umowa o pracę Umowa o pracę |
1 1 0,5 1 |
|
8. 9. 10. 11. 12. 13. |
|
|
|
|
|
14. |
Kierownik Wydziału Budownictwa, Rolnictwa, Geodezji i Gospodarki Mieniem Komunalnym |
Burmistrz |
Umowa o pracę |
1 |
|
15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. |
|
|
|
|
|
23. 24. 25. 26. 27. |
|
|
|
|
|
28. 29. |
Komendant Straży Miejskiej |
Strażnik Straży Miejskiej |
Burmistrz Komendant |
|
1 1 |
30.
31. |
Kierowca
Sprzątaczka |
Inspektor ds. oświaty i ewidencji działalności gospodarczej Inspektor ds. kadr, organizacji i BHP |
|
1,75
1 |
|
Razem |
34,25 |
Załącznik nr 2 do uchwały Rady Miejskiej w Lądku Zdroju z dnia 9 października 2002 r. (poz. 3343) |