3189 POROZUMIENIE zawarte w dniu 11 października 2002 r. między Zarządem Miasta i Gminy Trzebnica, reprezentowanym przez:
2. Zastępcę Przewodniczącego Zarządu Miasta i Gminy – Andrzeja Skórę przy kontrasygnacie Skarbnika Miasta i Gminy a Zarządem Powiatu Trzebnickiego, reprezentowanym przez:
|
§ 1
Przedmiotem porozumienia jest zakup dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Trzebnicy agregatu oddymiającego, 10 hełmów oraz 4 radiotelefonów samochodowych, co umożliwi lepszą realizację zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
§ 2
1. Gmina Trzebnica zobowiązuje się do zabezpieczenia w budżecie miasta i gminy środków finansowych w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy).
2. Środki przekazane zostaną w formie dotacji celowej przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Trzebnicy nr 09 10205297 127871090 w PKO BP Oddział Oleśnica, w terminie do dnia 17 października 2002 r.
§ 3
Starostwo Powiatowe zobowiązuje się rozliczyć dotację, przedkładając w terminie do dnia 20 grudnia 2002 r. kserokopie faktur sprawdzonych pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym oraz zatwierdzonych do zapłaty przez osoby upoważnione.
§ 4
Porozumienie obowiązuje w 2002 roku.
§ 5
Niniejsze porozumienie zawarto w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
§ 6
Niniejsze porozumienie podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
|
|
|
|