3041 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W SOBÓTCE z dnia 30 września 2002 r. w sprawie zmian w Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Sobótce Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity ze zm. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1951 ze zm.) Rada Miejska w Sobótce uchwala, co następuje: |
§ 1
W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Sobótce stanowiącym załącznik do uchwały nr X/82/99 Rady Miejskiej w Sobótce z dnia 21 lipca 1999 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy, zmienionej uchwałą nr XXVII/225/2000 Rady Miejskiej w Sobótce z dnia 28 grudnia 2000 r., wprowadza się następujące zmiany:
1) Paragraf 4 otrzymuje brzmienie:
"Urząd jest czynny w dniach roboczych w godzinach:
poniedziałek, wtorek, czwartek |
7,30 - 15,30 |
środa |
7,30 - 16,00 |
piątek |
7,30 - 15,00" |
2) W paragrafie 8 w pkt 1 dodaje się "- stanowisko ds. informacji".
3) W paragrafie 22 dodaje się pkt 5 w brzmieniu: "w zakresie spraw informacji:
1) udzielanie informacji w sprawach Urzędu Miasta i Gminy,
2) wydawanie druków dotyczących spraw załatwianych w Urzędzie,
3) przyjmowanie obwieszczeń,
4) prowadzenie spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków mieszkańców,
5) obsługa kserokopiarki.
Symbol przy oznakowaniu spraw - IN".
4) W paragrafie 25 dodaje się punkty: 23, 24 i 25 w brzmieniu:
"23) prowadzenie spraw użytkowania wieczystego i przekształceń wieczystych,
24) sprzedaż lokali mieszkalnych i użytkowych,
25) adaptacja pomieszczeń niemieszkalnych na mieszkania w budynkach komunalnych.
5) W paragrafie 27:
a) punkty od 5 do 13 skreśla się,
b) w zdaniu "Symbole przy oznakowaniu spraw",
skreśla się: "USC - Urzędu Stanu Cywilnego
KT - kancelaria tajna".
6) W paragrafie 28:
a) w ust. 4 dopisuje się pkt 7 w brzmieniu:
"7) prowadzenie kancelarii tajnej",
b) po wyrazach "Symbol przy oznakowaniu spraw - OC" dodaje się wyrazy: "KT - kancelaria tajna":,
c) dodaje się w ust. 5 w brzmieniu: "Stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego:
1) wykonywanie obowiązków Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,
2) rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,
3) sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,
4) sporządzanie i wydawanie odpisów akt stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
5) przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
6) przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego,
7) wydawanie decyzji administracyjnych wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego oraz Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego,
8) przyjmowanie oświadczeń woli spadkodawcy.
Symbol przy oznakowaniu spraw:
USC - Urząd Stanu Cywilnego".
7) Załącznik nr 1 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Sobótce otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszej uchwały.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta i Gminy w Sobótce.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie w terminie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
PRZEWODNICZĄCY |
RADY MIEJSKIEJ |
JOANNA KWIATEK |
Załącznik nr 1 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Sobótce (poz. 3041)