3041

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W SOBÓTCE

z dnia 30 września 2002 r.

w sprawie zmian w Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Sobótce

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity ze zm. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1951 ze zm.) Rada Miejska w Sobótce uchwala, co następuje:

§ 1

W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Sobótce stanowiącym załącznik do uchwały nr X/82/99 Rady Miejskiej w Sobótce z dnia 21 lipca 1999 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy, zmienionej uchwałą nr XXVII/225/2000 Rady Miejskiej w Sobótce z dnia 28 grudnia 2000 r., wprowadza się następujące zmiany:

1) Paragraf 4 otrzymuje brzmienie:

"Urząd jest czynny w dniach roboczych w godzinach:

poniedziałek, wtorek, czwartek

7,30 - 15,30

środa

7,30 - 16,00

piątek

7,30 - 15,00"

2) W paragrafie 8 w pkt 1 dodaje się "- stanowisko ds. informacji".

3) W paragrafie 22 dodaje się pkt 5 w brzmieniu: "w zakresie spraw informacji:

1) udzielanie informacji w sprawach Urzędu Miasta i Gminy,

2) wydawanie druków dotyczących spraw załatwianych w Urzędzie,

3) przyjmowanie obwieszczeń,

4) prowadzenie spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków mieszkańców,

5) obsługa kserokopiarki.

Symbol przy oznakowaniu spraw - IN".

4) W paragrafie 25 dodaje się punkty: 23, 24 i 25 w brzmieniu:

"23) prowadzenie spraw użytkowania wieczystego i przekształceń wieczystych,

24) sprzedaż lokali mieszkalnych i użytkowych,

25) adaptacja pomieszczeń niemieszkalnych na mieszkania w budynkach komunalnych.

5) W paragrafie 27:

a) punkty od 5 do 13 skreśla się,

b) w zdaniu "Symbole przy oznakowaniu spraw",

skreśla się: "USC - Urzędu Stanu Cywilnego

KT - kancelaria tajna".

6) W paragrafie 28:

a) w ust. 4 dopisuje się pkt 7 w brzmieniu:

"7) prowadzenie kancelarii tajnej",

b) po wyrazach "Symbol przy oznakowaniu spraw - OC" dodaje się wyrazy: "KT - kancelaria tajna":,

c) dodaje się w ust. 5 w brzmieniu: "Stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego:

1) wykonywanie obowiązków Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,

2) rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,

3) sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,

4) sporządzanie i wydawanie odpisów akt stanu cywilnego oraz zaświadczeń,

5) przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,

6) przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego,

7) wydawanie decyzji administracyjnych wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego oraz Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego,

8) przyjmowanie oświadczeń woli spadkodawcy.

Symbol przy oznakowaniu spraw:

USC - Urząd Stanu Cywilnego".

7) Załącznik nr 1 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Sobótce otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszej uchwały.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta i Gminy w Sobótce.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie w terminie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZĄCY

RADY MIEJSKIEJ

JOANNA KWIATEK

Załącznik nr 1 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Sobótce (poz. 3041)