2802 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W TWARDOGÓRZE z dnia 30 sierpnia 2002 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXVII/240/2000 Rady Miejskiej w Twardogórze z dnia 8 września 2000 r. w sprawie ustaleniadla nauczycieli zatrudnionych w szkołach, dla których organem prowadzącym jest gmina Twardogóra, regulaminów określających niektóre zasady wynagradzania za pracę oraz przyznawania dodatków do wynagrodzenia i nagród Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami), art. 30 ust. 6 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (t.j. Dz. U z 1997 r. Nr 56, poz. 357 ze zmianami), rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 maja 2000 r. w sprawie wysokości minimalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli, sposobu obliczania wysokości stawki wynagrodzenia zasadniczego za jedną godzinę przeliczeniową, wykazu stanowisk oraz dodatkowych zadań uprawniających do dodatku funkcyjnego, ogólnych warunków przyznawania dodatku motywacyjnego, wykazu trudnych i uciążliwych warunków pracy stanowiących podstawę przyznania dodatku za warunki pracy oraz szczególnych przypadków zaliczania okresów zatrudnienia i innych okresów uprawniających do dodatków za wysługę lat (Dz. U. Nr 39 z 2000 r,. poz. 455 ze zmianami) Rada Miejska w Twardogórze uchwala, co następuje: |
§ 1
W załączniku nr 1 do uchwały nr XXVII/240/2000 Rady Miejskiej w Twardogórze z dnia 8 września 2000 r. – “Regulamin określający zasady i warunki przyznawania dodatków: funkcyjnego, za wysługę lat oraz za warunki pracy dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach, dla których organem prowadzącym jest gmina Twardogóra” wprowadza się następujące zmiany:
1. W § 5 regulaminu po punkcie 6 dodaje się punkt 6a o treści:
“6a. W wyjątkowych, indywidualnych przypadkach dodatek motywacyjny, o którym mowa w pkt 4, może być ustalony przez dyrektora szkoły w wysokości do 50% wynagrodzenia zasadniczego nauczyciela. Ustalenie wysokości dodatku motywacyjnego w wysokości wyższej niż określonej w § 5 pkt 4 może nastąpić po uzyskaniu przez dyrektora szkoły lub placówki zgody Zarządu Miasta i Gminy”.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta i Gminy w Twardogórze oraz dyrektorom szkół.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.