2584

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W KARPACZU

z dnia 2 sierpnia 2002 r.

w sprawie zmiany uchwały nr XLII/314/01 Rady Miejskiej w Karpaczu z dnia 27 października 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku w mieście

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. Nr 13 z 1996 r., poz. 74 z późn. zm.) oraz art. 4 i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.), po zasięgnięciu opinii Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Jeleniej Górze Rada Miejska w Karpaczu uchwala, co następuje:

§ 1

W uchwale nr XLII/314/01 Rady Miejskiej w Karpaczu z dnia 27 października 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku w mieście wprowadza się następującą zmianę:

– § 13 otrzymuje brzmienie: “W przypadku gdy właściciele nieruchomości, o których mowa w § 3, nie udokumentują korzystania z usług podmiotu uprawnionego w zakresie usuwania odpadów, Burmistrz Karpacza zleci wykonywanie wywozu odpadów komunalnych podmiotowi uprawnionemu, za opłatą w wysokości równej iloczynowi wskaźnika 1,8 m3 rocznie x ilość zamieszkałych osób x podwójna stawka opłaty stosowana aktualnie przez podmiot uprawniony działający na terenie miasta. W przypadku właścicieli lokali użytkowych i osób prowadzących działalność gospodarczą ilość odpadów komunalnych obliczana będzie wg wskaźnika 0,50 m3 za 1 m2 powierzchni użytkowej rocznie.”

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZĄCY
RADY MIEJSKIEJ
MAREK SZULTIS