2558 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W TWARDOGÓRZE z dnia 27 czerwca 2002 r. w sprawie zmiany uchwały nr XLV/401/2002 Rady Miejskiej w Twardogórze w sprawie uchwalenia Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Twardogórze Na podstawie art. 33 ust. 2, art. 40 ust. 2 pkt 2, art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) Rada Miejska w Twardogórze uchwala, co następuje: |
§ 1
W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Twardogórze stanowiącym załącznik nr 1 do uchwały nr XLV/401/2002 Rady Miejskiej w Twardogórze z dnia 11 kwietnia 2002 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Twardogórze wprowadza się następujące zmiany:
1. § 9 pkt 5 otrzymuje brzmienie: “Prawa i obowiązki skarbnika określa ustawa o finansach publicznych z dnia 26 listopada 1998 r. (Dz. U. Nr 155, poz. 1014 ze zmianami)”.
2. W załączniku nr 2 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Twardogórze w § 3 skreśla się punkty 2, 3, 4.
3. W załączniku nr 3 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Twardogórze:
4. W załączniku nr 4 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Twardogórze w § 1 pkt 2 otrzymuje nowe brzmienie o treści:
“Do kwoty ustalonej w upoważnieniu Zarządu, umowy lub inne dokumenty wywołujące zobowiązania finansowe podpisuje Burmistrz lub inne osoby posiadające upoważnienie Burmistrza.”.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta i Gminy Twardogóra.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.