2434

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W PIESZYCACH

z dnia 25 kwietnia 2002 r.

w sprawie wprowadzenia opłaty administracyjnej za czynności urzędowe wykonywane przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Pieszycach

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591) oraz z art. 18 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84) Rada Miejska w Pieszycach uchwala, co następuje:

§ 1

Wprowadza się opłatę administracyjną za czynności urzędowe nieobjęte przepisami o opłacie skarbowej wykonywane na rzecz osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Pieszycach.

§ 2

Ustala się stawki opłaty administracyjnej za następujące czynności urzędowe:

1) wydanie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 10,00 zł

2) wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 20,00 zł

§ 3

Opłacie administracyjnej nie podlegają czynności urzędowe, o jakich mowa w § 2 jeżeli dotyczą spraw związanych z budownictwem mieszkaniowym.

§ 4

Ustalone opłaty administracyjne winny być wpłacane do kasy Urzędu Miejskiego lub przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego przed wykonaniem czynności.

§ 5

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miejskiemu w Pieszycach.

§ 6

Uchwała podlega ogłoszeniu przez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego.

§ 7

Uchwała wchodzi po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZĄCY
RADY MIEJSKIEJ
TADEUSZ URBAN