2434 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W PIESZYCACH z dnia 25 kwietnia 2002 r. w sprawie wprowadzenia opłaty administracyjnej za czynności urzędowe wykonywane przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Pieszycach Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591) oraz z art. 18 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84) Rada Miejska w Pieszycach uchwala, co następuje: |
§ 1
Wprowadza się opłatę administracyjną za czynności urzędowe nieobjęte przepisami o opłacie skarbowej wykonywane na rzecz osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Pieszycach.
§ 2
Ustala się stawki opłaty administracyjnej za następujące czynności urzędowe:
1) wydanie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 10,00 zł
2) wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 20,00 zł
§ 3
Opłacie administracyjnej nie podlegają czynności urzędowe, o jakich mowa w § 2 jeżeli dotyczą spraw związanych z budownictwem mieszkaniowym.
§ 4
Ustalone opłaty administracyjne winny być wpłacane do kasy Urzędu Miejskiego lub przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego przed wykonaniem czynności.
§ 5
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miejskiemu w Pieszycach.
§ 6
Uchwała podlega ogłoszeniu przez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego.
§ 7
Uchwała wchodzi po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.