2430 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W SZCZYTNEJ z dnia 4 kwietnia 2002 r. w sprawie opłaty administracyjnej Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. Nr 142 z 2001 r., poz. 1591), art. 18 i 19 pkt 1 lit. c i pkt 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 9 z 1991 r., poz. 31 ze zm.), w związku z § 1 pkt 3 lit. c rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18 października 2001 r. w sprawie określenia górnych stawek kwotowych w niektórych podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 125 z 2001 r., poz. 1375) oraz na podstawie art. 29 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. Nr 15 z 1999 r., poz. 139 ze zm.), Rada Miejska w Szczytnej uchwala: |
§ 1
Wprowadza się opłatę administracyjną za następujące czynności urzędowe wykonywane przez Urząd Miasta i Gminy w Szczytnej, nieobjęte przepisami o opłacie skarbowej:
1) sporządzenie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 30 zł od każdej strony, jednak nie więcej niż 186 zł,
2) sporządzenie wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 30 zł od każdej strony, jednak nie więcej niż 186 zł,
3) sporządzenie testamentu alograficznego w trybie art. 951 §1 Kodeksu cywilnego – 150 zł,
4) dokonanie czynności przygotowawczych oraz wydanie decyzji administracyjnej w sprawach przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności – 100 zł,
5) dokonanie czynności związanych z uzgodnieniami przebiegu inwestycji liniowych na terenie miasta i gminy Szczytna – 186 zł.
§ 2
1. Kwota opłaty administracyjnej wym. w § 1 pkt 3 obejmuje również koszty ewentualnego dojazdu, w granicach miasta i gminy Szczytna, osoby przyj-
mującej oświadczenie woli do spadkodawcy, jak też przechowywania sporządzonego testamentu w UMiG w Szczytnej.
2. Zwalnia się z opłaty za sporządzenie testamentu osoby przekazujące tym testamentem swój majątek na rzecz gminy Szczytna, Skarbu Państwa, kościoła lub na cele charytatywne.
§ 3
1. Opłata administracyjna podlega uiszczeniu w kasie UMiG w Szczytnej lub przelewem na konto UMiG w Szczytnej, przed dokonaniem czynności urzędowej.
2. Pracownik UMiG dokonuje adnotacji o wniesieniu opłaty administracyjnej na wniosku lub na kopii dokumentu.
§ 4
Traci moc uchwała Rady Miejskiej w Szczytnej nr XXVII/222/2001 z dnia 29 listopada 2001 r. w sprawie wprowadzenia opłaty administracyjnej za czynności urzędowe w 2002 r.
§ 5
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta i Gminy w Szczytnej.
§ 6
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.