1742 POROZUMIENIE zawarte w dniu 29 kwietnia 2002 r. pomiędzy Powiatem Trzebnickim reprezentowanym przez Zarząd Powiatu w Trzebnicy, w imieniu którego występują: 1. Marek Koliński – Przewodniczący Zarządu 2. Roman Głowaczewski – Wiceprzewodniczący Zarządu a Gminą Żmigród reprezentowaną przez Zarząd Miasta i Gminy Żmigród, w imieniu którego występują: 1. Zdzisław Średniawski – Przewodniczący Zarządu 2. Henryk Bagiński – Wiceprzewodniczący Zarządu w sprawie prowadzenia zadań publicznych Powiatu Trzebnickiego w zakresie bieżącego utrzymania dróg powiatowych w mieście Żmigród. Działając na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. Nr 91, poz. 578 ze zmianami), art. 111 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1014 ze zmianami), a także art. 19 ust. 1 i ust. 2 pkt 3, art. 20 pkt 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 71 z 2000 r., poz. 838 ze zmianami), strony porozumienia ustalają, co następuje: |
§ 1
1. Powiat Trzebnicki powierza Gminie Żmigród prowadzenie zadań w zakresie bieżącego utrzymania następujących dróg powiatowych w mieście Żmigród: ul. Kościszki i ul. Sportowa.
2. Utrzymanie dróg polegać będzie na:
§ 2
1. Na sfinansowanie zadań określonych w § 1 Powiat Trzebnicki przekaże Gminie Żmigród kwotę 18.000 zł (sł. osiemnaście tysięcy zł).
2. Kwota przekazana zostanie w dwóch równych ratach po 9.000 zł w terminach do 15 czerwca i 15 września na konto Urzędu Miasta i Gminy Żmigród nr 95980007-000361-36000-1-01-01 w B.S. w Żmigrodzie.
§ 3
1. Strony porozumienia ustalają, że Gmina Żmigród rozliczy otrzymaną dotację do dnia 15 stycznia 2003 roku.
2. Rozliczenie dotacji nastąpi poprzez złożenie sprawozdania opisującego zakres wykonywanych prac i poniesionych na nie wydatków wraz z kserokopiami dokumentów księgowych potwierdzającymi dokonanie wydatków. Sprawozdanie winno być zatwierdzone przez Skarbnika Gminy Żmigród.
§ 4
Sprawozdanie podlega zatwierdzeniu przez Skarbnika Powiatu, który jednocześnie dokonuje kontroli sposobu wykorzystania dotacji.
§ 5
1. Powiat Trzebnicki zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli sposobu wykorzystania dotacji w każdym czasie w ciągu roku.
2. Zarząd Powiatu w Trzebnicy upoważnia do przeprowadzania kontroli, o której mowa w ust. 1, kierownika Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy.
§ 6
1. Niewykorzystana część dotacji podlega zwrotowi do budżetu Powiatu w terminie do 10 stycznia 2003 roku.
2. Dotacja wykorzystana niezgodnie z przeznaczeniem podlega zwrotowi wraz z odsetkami w wysokości określonej jak dla zaległości podatkowych, licząc od daty dokonania wydatku.
§ 7
Porozumienie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje do końca 2002 roku.
§ 8
Wszelkie zmiany niniejszego porozumienia wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 9
Porozumienie sporządzone zostało w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
|
|
|
|