Załącznik nr 11 do uchwały Rady Miejskiej Legnicy z dnia 28 grudnia 2001 r. (poz. 1447)
PLAN DOCHODÓW Z TYTUŁU WYDAWANIA ZEZWOLEŃ NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
I PLAN WYDATKÓW NA REALIZACJĘ ZADAŃ OKREŚLONYCH W GMINNYM PROGRAMIE PROFILAKTYKI
I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH NA ROK 2002
DOCHODY
(w złotych)
Dział |
Rozdz. |
§ |
Wyszczególnienie |
Plan na rok 2002 |
750 |
|
|
ADMINISTRACJA PUBLICZNA |
800 000 |
|
75095 |
|
Pozostała działalność |
800 000 |
|
|
048 |
Wpływy z opłat za zezwolenia na sprzedaż alkoholu |
800 000 |
|
|
|
RAZEM: |
800 000 |
WYDATKI
(w złotych)
Dział |
Rozdz. |
§ |
Wyszczególnienie |
Plan na rok 2002 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
851 |
|
|
OCHRONA ZDROWIA |
800 000 |
|
85154 |
|
Przeciwdziałanie alkoholizmowi |
800 000 |
|
|
4110 |
Składki na ubezpieczenia społeczne |
1 500 |
|
|
4120 |
Składki na Fundusz Pracy |
200 |
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
189 200 |
|
|
|
– doposażenie Ośrodka Interwencji Kryzysowej (MOPS) – materiały i wyposażenie, prenumerata czasopism profilaktyki przeciwalkoholowej, |
12 000 |
|
|
|
– Klub Abstynenta – zakup środków czystości |
300 |
|
|
|
– zakup sprzętu sportowo-rekreacyjnego na wyposażenie wnętrz blokowych na terenie miasta |
146 900 |
|
|
|
– zakup materiałów piśmienniczych, biurowych niezbędnych do realizacji progra- mów GPPiRPA |
10 000 |
|
|
|
– zakup plakatów w ramach ogólnopolskiej akcji przeciwdziałania uzależnieniom |
2 000 |
|
|
|
– zakup produktów na zorganizowanie degustacji napojów bezalkoholowych |
7 000 |
|
|
|
– zakup paczek “mikołajowych” dla dzieci z domów dziecka i Pogotowia Opie- kuńczego |
6 000 |
|
|
|
– zakup książek i broszur na wyposażenie punktu informacyjnego i do bezpłatnego rozdawnictwa |
5 000 |
|
|
4260 |
Zakup energii |
3 500 |
|
|
|
– zakup energii i wody dla Klubu Abstynenta “Alibi” |
3 500 |
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
201 600 |
|
|
|
– wynagrodzenia wypłacane osobom fizycznym za udział w komisjach, wynagro- dzenia wypłacane na podstawie umowy-zlecenia lub umowy o dzieło |
14 100 |
|
|
|
– Klub Abstynenta “Alibi” – ryczałt za telefon |
600 |
– Klub Abstynenta “Alibi” – czynsz za lokal |
1 500 |
|||
|
|
|
– zwrot kosztów leczenia |
500 |
|
|
|
– zwrot kosztów szkoleń dla osób pracujących w różnych zawodach, pragnących się kształcić w temacie alkoholizmu i zapobieganiu przemocy w rodzinie |
7 000 |
|
|
|
– umowa-zlecenie na utrzymanie czystości w pomieszczeniach Klubu Abstynenta “Alibi” |
6 374 |
|
|
|
– sporządzanie wywiadów środowiskowych |
3 000 |
|
|
|
– wykonanie opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu |
4 000 |
|
|
|
– koszty umów na realizację programów szczegółowych z zakresu GPPiRPA |
144 000 |
|
|
|
– udział członków komisji w szkoleniach wewnętrznych i organizowanych przez PARPA (wyżywienie, dojazdy, wynagrodzenia osób szkolących) |
7 526 |
|
|
|
– koszty zorganizowania konferencji na temat uzależnień |
5 000 |
– opłaty pocztowe, abonament, rtv, szkolenia |
8 000 |
cd. tabeli
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
394 000 |
|
|
|
– Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 (V LO), ul. Senatorska – budowa boiska i sali gimnastycznej |
394 000 |
|
|
6060 |
Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych |
10 000 |
|
|
|
– zakup sprzętu sportowego typu atlas dla Zespołu Szkół Budowlanych, ul. Grab- skiego |
10 000 |
|
|
|
RAZEM: |
800 000 |