Załącznik nr 11 do uchwały Rady Miejskiej Legnicy z dnia 28 grudnia 2001 r. (poz. 1447)

PLAN DOCHODÓW Z TYTUŁU WYDAWANIA ZEZWOLEŃ NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH

I PLAN WYDATKÓW NA REALIZACJĘ ZADAŃ OKREŚLONYCH W GMINNYM PROGRAMIE PROFILAKTYKI

I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH NA ROK 2002

DOCHODY

(w złotych)

Dział

Rozdz.

§

Wyszczególnienie

Plan

na rok 2002

750

 

 

ADMINISTRACJA PUBLICZNA

800 000

 

75095

 

Pozostała działalność

800 000

 

 

048

Wpływy z opłat za zezwolenia na sprzedaż alkoholu

800 000

 

 

 

RAZEM:

800 000

 

WYDATKI

(w złotych)

Dział

Rozdz.

§

Wyszczególnienie

Plan

na rok 2002

1

2

3

4

5

851

 

 

OCHRONA ZDROWIA

800 000

 

85154

 

Przeciwdziałanie alkoholizmowi

800 000

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

1 500

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

200

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

189 200

 

 

 

– doposażenie Ośrodka Interwencji Kryzysowej (MOPS) – materiały i wyposażenie,

prenumerata czasopism profilaktyki przeciwalkoholowej,

12 000

 

 

 

– Klub Abstynenta – zakup środków czystości

300

 

 

 

– zakup sprzętu sportowo-rekreacyjnego na wyposażenie wnętrz blokowych na

terenie miasta

146 900

 

 

 

– zakup materiałów piśmienniczych, biurowych niezbędnych do realizacji progra-

mów GPPiRPA

10 000

 

 

 

– zakup plakatów w ramach ogólnopolskiej akcji przeciwdziałania uzależnieniom

2 000

 

 

 

– zakup produktów na zorganizowanie degustacji napojów bezalkoholowych

7 000

 

 

 

– zakup paczek “mikołajowych” dla dzieci z domów dziecka i Pogotowia Opie-

kuńczego

6 000

 

 

 

– zakup książek i broszur na wyposażenie punktu informacyjnego i do bezpłatnego

rozdawnictwa

5 000

 

 

4260

Zakup energii

3 500

 

 

 

– zakup energii i wody dla Klubu Abstynenta “Alibi”

3 500

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

201 600

 

 

 

– wynagrodzenia wypłacane osobom fizycznym za udział w komisjach, wynagro-

dzenia wypłacane na podstawie umowy-zlecenia lub umowy o dzieło

14 100

 

 

 

– Klub Abstynenta “Alibi” – ryczałt za telefon

600

– Klub Abstynenta “Alibi” – czynsz za lokal

1 500

 

 

 

– zwrot kosztów leczenia

500

 

 

 

– zwrot kosztów szkoleń dla osób pracujących w różnych zawodach, pragnących

się kształcić w temacie alkoholizmu i zapobieganiu przemocy w rodzinie

7 000

 

 

 

– umowa-zlecenie na utrzymanie czystości w pomieszczeniach Klubu Abstynenta

“Alibi”

6 374

 

 

 

– sporządzanie wywiadów środowiskowych

3 000

 

 

 

– wykonanie opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu

4 000

 

 

 

– koszty umów na realizację programów szczegółowych z zakresu GPPiRPA

144 000

 

 

 

– udział członków komisji w szkoleniach wewnętrznych i organizowanych przez

PARPA (wyżywienie, dojazdy, wynagrodzenia osób szkolących)

7 526

 

 

 

– koszty zorganizowania konferencji na temat uzależnień

5 000

– opłaty pocztowe, abonament, rtv, szkolenia

8 000

cd. tabeli

1

2

3

4

5

 

 

6050

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

394 000

 

 

 

– Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 (V LO), ul. Senatorska – budowa boiska

i sali gimnastycznej

394 000

 

 

6060

Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych

10 000

 

 

 

– zakup sprzętu sportowego typu atlas dla Zespołu Szkół Budowlanych, ul. Grab-

skiego

10 000

 

 

 

RAZEM:

800 000