1417

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W JELCZU-LASKOWICACH

z dnia 5 kwietnia 2002 r.

w sprawie zasad monitorowania i kontroli korzystania z pomocy publicznej

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. o warunkach dopuszczalności i nadzorowaniu pomocy publicznej dla przedsiębiorców (Dz. U. Nr 60, poz. 704) Rada Miejska uchwala, co następuje:

§ 1

Przedsiębiorca zobowiązany jest do składania informacji o wielkości otrzymanej pomocy publicznej w przedkładanych organowi podatkowemu deklaracjach, w terminach określonych przepisami prawa podatkowego.

§ 2

Przedsiębiorca zobowiązany jest do przedłożenia w terminie do dnia 31 stycznia roku następującego po roku, w którym korzystał z pomocy publicznej, zestawienia o wielkości otrzymanej pomocy, w formie określonej w załączniku do uchwały.

§ 3

Przedsiębiorca zobowiązany jest w terminie do dnia 31 stycznia roku następującego po roku, w którym korzystał z pomocy publicznej, dokonać korekty udzielonej pomocy ponad dopuszczalną intensywność, poprzez zwrot organowi podatkowemu nienależnie uzyskanej wielkości pomocy publicznej.

§ 4

Przedsiębiorca w razie wykorzystania udzielonej pomocy niezgodnie z jej przeznaczeniem zobowiązany jest do jej zwrotu organowi podatkowemu w terminie 7 dni od daty stwierdzenia niezgodności.

§ 5

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice.

§ 6

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZĄCY
RADY MIEJSKIEJ
MARIAN ORZECHOWSKI

Załącznik do uchwały Rady Miejskiej w Jelczu-Laskowicach z dnia 5 kwietnia 2002 r. (poz. 1417)

ZAKRES INFORMACJI

INFORMACJE

1

2

Podstawa prawna udzielonej ulgi

(Należy wskazać właściwy kod oraz szczegółowe oznaczenie aktu normatywnego i aktu wykonawczego zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 stycznia 2001 r. w sprawie określenia zakresu obowiązków informacyjnych będących podstawą sporządzenia sprawozdań dotyczących udzielonej pomocy i informacji o zaległościach w regulowaniu należności i zobowiązań przedsiębiorstw wobec Skarbu Państwa (Dz. U. Nr 28, poz. 302)

 

PEŁNA NAZWA PRZEDSIĘBIORCY I ADRES SIEDZIBY

(Należy podać pełne siedmiocyfrowe oznaczenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 1998 r. (Dz. U. Nr 157, poz. 1031 z późn. zmianami)

 

FORMA PRAWNA PRZEDSIĘBIORCY

(Należy podać kod zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 1998 r. (Dz. U. Nr 157 z późn. zmianami)

 

NUMER IDENTYFIKACJI PODATKOWEJ

przedsiębiorcy – NIP

 

WIELKOŚĆ PRZEDSIĘBIORCY

(Należy ją podać zgodnie z art. 53 i 54 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. – Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101, poz. 1178)

 

OZNACZENIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI

WG POLSKIEJ KLASYFIKACJI DZIAŁALNOŚCI

(PKD lub EKD)

 

STOPA WIBOR

– na dzień złożenia wniosku,

– na dzień otrzymania pomocy, którą podatnik uzyskał w okresie trzech ostatnich lat poprzedzających dzień złożenia wniosku.

(Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 lutego 2001 r. – w sprawie przeliczenia pomocy publicznej udzielonej w różnych formach na równą jej wartość dotacji (Dz. U. Nr 8, poz. 308)

 

WYRAŻONA W PLN I EURO WIELKOŚĆ POMOCY, O KTÓRĄ PRZEDSIĘBIORCA SIĘ UBIEGA

(Wielkość pomocy podatnik musi przeliczyć na EURO według kursu na dzień złożenia wniosku zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 lutego 2001 r. – w sprawie sposobu przeliczania pomocy publicznej udzielanej w różnych formach na równą jej wartość dotacji (Dz. U. Nr 28, poz. 308)

 

WYRAŻONA W PLN I EURO WIELKOŚĆ POMOCY,

KTÓRĄ PRZEDSIĘBIORCA UZYSKAŁ W OKRESIE

TRZECH LAT POPRZEDZAJĄCYCH DZIEŃ ZŁOŻENIA

WNIOSKU

(Wielkość tej pomocy podatnik musi przeliczyć na EURO według kursu na dzień złożenia wniosku zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 lutego 2001 r. – w sprawie sposobu przeliczania pomocy publicznej udzielonej w różnych formach na równą jej wartość dotacji

 

cd. tabeli

1

2

FORMY UZYSKANEJ I WNIOSKOWANEJ POMOCY

– subsydia podatkowe, subsydia kapitałowo-inwestycyjne tzw. miękkie kredytowanie pożyczki preferencyjne i warunkowo umorzone, dopłaty do oprocentowania kredytów bankowych, przyspieszona amortyzacja, odroczenia i rozłożenia na raty płatności na rzecz organów podatkowych, ZUS i innych funduszy, poręczenia i gwarancje kredytowe (zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 stycznia 2001 r. – w sprawie określenia zakresu obowiązków informacyjnych będących podstawą sporządzania sprawozdań dotyczących udzielonej pomocy i informacji o zaległościach w regulowaniu należności i zobowiązań przedsiębiorców wobec Skarbu Państwa (Dz. U. Nr 28, poz. 302)

1. UZYSKANEJ:

 

 

 

 

2. WNIOSKOWANEJ:

TYTUŁ WNIOSKOWANEJ I UZYSKANEJ POMOCY

(zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 stycznia 2001 r. – w sprawie określenia zakresu obowiązków informacyjnych będących podstawą sporządzania sprawozdań dotyczących udzielonej pomocy i informacji o zaległościach w regulowaniu należności i zobowiązań przedsiębiorców wobec Skarbu Państwa (Dz. U. Nr 28, poz. 302) – opis kodu.

1. UZYSKANEJ:

 

 

2. WNIOSKOWANEJ:

CEL NA ZREALIZOWANIE KTÓREGO POMOC BĘDZIE PRZEZNACZONA