1360 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W ZIĘBICACH z dnia 22 marca 2002 r. w sprawie wprowadzenia i poboru opłaty administracyjnej, terminu jej płatności oraz wysokości stawek tej opłaty Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z 2001 r.), art. 18 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. Nr 9, poz. 84 z 2002 r.), § 1 pkt 3 lit. c rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18 października 2001 r. w sprawie określenia górnych granic stawek kwotowych w niektórych podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 125, poz. 1375) Rada Miejska w Ziębicach uchwala, co następuje: |
§ 1
Wprowadza się opłatę administracyjną za czynności urzędowe wykonywane przez pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Ziębicach w wysokości:
– za sporządzenie testamentu w Urzędzie Miasta i Gminy – 30,00 zł
– za sporządzenie testamentu poza Urzędem Miasta i Gminy – 60,00 zł
– za sporządzenie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 20,00 zł
– za sporządzenie wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 20,00 zł
– za zarejestrowanie dziennika budowy – 10,00 zł
§ 2
Opłata administracyjna płatna jest w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Ziębicach przed dokonaniem czynności wymienionych w § 1.
§ 3
Opłata podlega zwrotowi, jeżeli czynność urzędowa, za którą dokonano wpłaty, nie została wykonana z winy pracownika UMiG, któremu zlecono wykonanie tej czynności.
§ 4
Wykonanie uchwały zleca się Zarządowi Miejskiemu w Ziębicach.
§ 5
Traci moc uchwała nr XXVIII/206/2000 Rady Miejskiej w Ziębicach z dnia 28 grudnia 2000 r. w sprawie wprowadzenia i poboru opłaty administracyjnej, terminu jej płatności oraz wysokości stawek tej opłaty.
§ 6
Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego oraz przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Ziębicach.
§ 7
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty jej ogłoszenia.