1078

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W BARDZIE

z dnia 21 marca 2002 r.

zmieniająca uchwałę nr XVII/145/00 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie

Na podstawie art. 33 ust. 2 oraz art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591) oraz art. 4 ust. 1 i art. 13 pkt 10 ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz. U. Nr 62, poz. 718) Rada Miejska w Bardzie uchwala, co następuje:

§ 1

W uchwale Rady Miejskiej w Bardzie nr XVII/145/00 z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie wprowadza się następujące zmiany:

1. W § 9 ust. 1 pkt 1.3 skreśla się słowo “komunikacji”.

2. W § 9 ust. 1 dodaje się pkt 1.7 i 1.8 o treści następującej:

– “1.7. Pełnomocnik ds. informacji niejawnych” (PIN),

– “1.8. Stanowisko ds. bhp (BHP)”.

3. W § 11

a) skreśla się oznaczenie “pkt 3”, a wprowadza się oznaczenie “nr 1”,

b) w pkt 1 skreśla się pkt d), a dotychczasowe oznaczenia punktów otrzymują odpowiednio oznaczenia od “a” do “e”,

c) w pkt 4 skreśla się słowa “...komunikacji”,

d) w pkt 4 skreśla się pkt “c”, a dotychczasowe oznaczenia punktów otrzymują odpowiednio oznaczenia od “a” do “d”,

e) w pkt 4 lit. “e” skreśla się słowo “komunikacji”.

4. W § 19 pkt 2 skreśla się “§ 36”, a wprowadza się “§ 28”.

5. W § 20 skreśla się treść pkt 7.

6. W § 21

a) w pkt 2 po słowie “skarg” wpisać słowa “... i wniosków”,

b) skreśla się treść pkt 31.

7. W § 22 ust 2 pkt 3 otrzymuje brzmienie:

“3. Prowadzenie kancelarii tajnej”.

8. W § 23

a) w zdaniu pierwszym skreśla się słowa “...komunikacji”,

b) dodaje się pkt 26 o następującej treści:

“26. Wydawanie zaświadczeń o odrębności lokalu”,

c) dodaje się pkt 27 o następującej treści:

“27. Prowadzenie spraw komisji ds. przeciwdziałania alkoholizmowi”,

d) w dziale B w pkt 2 skreślić “... w obiektach” i wprowadzić słowa “... i obiektów”,

e) skreśla się treść ust. “C”.

9. § 25 otrzymuje brzmienie:

“25. Zadania i obowiązki radcy prawnego i pełnomocnika do spraw informacji niejawnych wynikają z odrębnych przepisów”.

10. W § 28 zdanie drugie skreśla się.

11. W § 29 dodaje się zdanie drugie o treści następującej:

“Szczegółowy zakres upoważnień w tym zakresie zawiera załącznik nr 3 do niniejszego regulaminu”.

12. W § 30 skreśla się słowa, “...lub pełnomocnictw do jednorazowych czynności”.

13. Skreślić § 31.

14. W załączniku nr 1 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie dot. zadań i kompetencji Burmistrza:

– w pkt 12 w ust. 2 skreśla się słowo “... komunikacji”,

– w pkt 12 dodaje się ust. 5 o brzmieniu:

12 ust. 5 “Pełnomocnika ds. informacji niejawnych”.

15. W załączniku nr 1 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie dot. zadań i kompetencji Sekretarza Gminy:

– w pkt 1 dodaje się kolejny pkt o treści następującej “wykonuje obowiązki pełnomocnika ds. informacji niejawnych w oparciu o odrębne przepisy”,

– pkt 4 otrzymuje brzmienie: “Nadzoruje i kontroluje załatwianie skarg i wniosków obywateli”,

– w pkt 8 dodaje się kolejny pkt o następującej treści “Nadzoruje sprawy związane z bezpieczeństwem i higieną pracy”.

16. Załącznik nr 2 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie uchyla się, a nowy otrzymuje brzmienie:

“Załącznik nr 2 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie”.

“Zasady i tryb załatwiania skarg i wniosków obywateli”.

§ 1

Do skarg i wniosków obywateli mają zastosowanie przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego (dział VII art. 221–247) oraz rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).

§ 2

Skargi i wnioski wpływające do Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie rejestrowane są przez pracownika Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich.

§ 3

1. Skargi i wnioski do załatwienia kieruje do odpowiedniego referatu lub pracownika Sekretarz Gminy, który sprawuje kontrolę i koordynację w zakresie załatwienia skarg i wniosków.

2. Pracownicy Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie są odpowiedzialni za rzetelne, wnikliwe i terminowe załatwianie skarg i wniosków.

§ 4

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, ustnie do protokołu, dalekopisem, faksem, pocztą elektroniczną i rejestrowane są w rejestrze skarg i wniosków.

§ 5

Pracownik odpowiedzialny za załatwienie skargi lub wniosku zobowiązany jest przekazać kopię Sekretarzowi Gminy, który jest odpowiedzialny za załatwienie skargi lub wniosku.

§ 6

1. W Urzędzie Miasta i Gminy Bardo Burmistrz Miasta i Gminy przyjmuje w sprawach skarg i wniosków we wtorek w godz. od 800 do 1600.

2. Pracownicy Urzędu przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Bardo.

17. Uchylić w całości treść załącznika nr 4 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie.

18. Dotychczasowy załącznik nr 5 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy Bardo otrzymuje “....nr 4”.

19. Uchylić w całości załącznik nr 6 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy, a w jego miejsce wprowadzić załącznik nr 5 przedstawiający nowy schemat organizacyjny Urzędu Miasta i Gminy Bardo.

20. Uchylić w całości załącznik nr 7 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy, a w jego miejsce wprowadzić załącznik nr 6 przedstawiający nową strukturę stanowisk w Urzędzie Miasta i Gminy.

§ 2

Treść pozostałych przepisów Regulaminu organizacyjnego Urzędu pozostaje bez zmian.

§ 3

1. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia.

2. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEGO
RADY MIEJSKIEJ
KRYSTYNA DOMSKA-BUJNOWICZ

Załącznik nr 5 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie (poz. 1078)

Załącznik nr 6 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie (poz. 1078)