1078 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W BARDZIE z dnia 21 marca 2002 r. zmieniająca uchwałę nr XVII/145/00 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie Na podstawie art. 33 ust. 2 oraz art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591) oraz art. 4 ust. 1 i art. 13 pkt 10 ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz. U. Nr 62, poz. 718) Rada Miejska w Bardzie uchwala, co następuje: |
§ 1
W uchwale Rady Miejskiej w Bardzie nr XVII/145/00 z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie wprowadza się następujące zmiany:
1. W § 9 ust. 1 pkt 1.3 skreśla się słowo “komunikacji”.
2. W § 9 ust. 1 dodaje się pkt 1.7 i 1.8 o treści następującej:
– “1.7. Pełnomocnik ds. informacji niejawnych” (PIN),
– “1.8. Stanowisko ds. bhp (BHP)”.
3. W § 11
a) skreśla się oznaczenie “pkt 3”, a wprowadza się oznaczenie “nr 1”,
b) w pkt 1 skreśla się pkt d), a dotychczasowe oznaczenia punktów otrzymują odpowiednio oznaczenia od “a” do “e”,
c) w pkt 4 skreśla się słowa “...komunikacji”,
d) w pkt 4 skreśla się pkt “c”, a dotychczasowe oznaczenia punktów otrzymują odpowiednio oznaczenia od “a” do “d”,
e) w pkt 4 lit. “e” skreśla się słowo “komunikacji”.
4. W § 19 pkt 2 skreśla się “§ 36”, a wprowadza się “§ 28”.
5. W § 20 skreśla się treść pkt 7.
6. W § 21
a) w pkt 2 po słowie “skarg” wpisać słowa “... i wniosków”,
b) skreśla się treść pkt 31.
7. W § 22 ust 2 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
“3. Prowadzenie kancelarii tajnej”.
8. W § 23
a) w zdaniu pierwszym skreśla się słowa “...komunikacji”,
b) dodaje się pkt 26 o następującej treści:
“26. Wydawanie zaświadczeń o odrębności lokalu”,
c) dodaje się pkt 27 o następującej treści:
“27. Prowadzenie spraw komisji ds. przeciwdziałania alkoholizmowi”,
d) w dziale B w pkt 2 skreślić “... w obiektach” i wprowadzić słowa “... i obiektów”,
e) skreśla się treść ust. “C”.
9. § 25 otrzymuje brzmienie:
“25. Zadania i obowiązki radcy prawnego i pełnomocnika do spraw informacji niejawnych wynikają z odrębnych przepisów”.
10. W § 28 zdanie drugie skreśla się.
11. W § 29 dodaje się zdanie drugie o treści następującej:
“Szczegółowy zakres upoważnień w tym zakresie zawiera załącznik nr 3 do niniejszego regulaminu”.
12. W § 30 skreśla się słowa, “...lub pełnomocnictw do jednorazowych czynności”.
13. Skreślić § 31.
14. W załączniku nr 1 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie dot. zadań i kompetencji Burmistrza:
– w pkt 12 w ust. 2 skreśla się słowo “... komunikacji”,
– w pkt 12 dodaje się ust. 5 o brzmieniu:
12 ust. 5 “Pełnomocnika ds. informacji niejawnych”.
15. W załączniku nr 1 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie dot. zadań i kompetencji Sekretarza Gminy:
– w pkt 1 dodaje się kolejny pkt o treści następującej “wykonuje obowiązki pełnomocnika ds. informacji niejawnych w oparciu o odrębne przepisy”,
– pkt 4 otrzymuje brzmienie: “Nadzoruje i kontroluje załatwianie skarg i wniosków obywateli”,
– w pkt 8 dodaje się kolejny pkt o następującej treści “Nadzoruje sprawy związane z bezpieczeństwem i higieną pracy”.
16. Załącznik nr 2 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie uchyla się, a nowy otrzymuje brzmienie:
“Załącznik nr 2 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie”.
“Zasady i tryb załatwiania skarg i wniosków obywateli”.
§ 1
Do skarg i wniosków obywateli mają zastosowanie przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego (dział VII art. 221–247) oraz rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).
§ 2
Skargi i wnioski wpływające do Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie rejestrowane są przez pracownika Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich.
§ 3
1. Skargi i wnioski do załatwienia kieruje do odpowiedniego referatu lub pracownika Sekretarz Gminy, który sprawuje kontrolę i koordynację w zakresie załatwienia skarg i wniosków.
2. Pracownicy Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie są odpowiedzialni za rzetelne, wnikliwe i terminowe załatwianie skarg i wniosków.
§ 4
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, ustnie do protokołu, dalekopisem, faksem, pocztą elektroniczną i rejestrowane są w rejestrze skarg i wniosków.
§ 5
Pracownik odpowiedzialny za załatwienie skargi lub wniosku zobowiązany jest przekazać kopię Sekretarzowi Gminy, który jest odpowiedzialny za załatwienie skargi lub wniosku.
§ 6
1. W Urzędzie Miasta i Gminy Bardo Burmistrz Miasta i Gminy przyjmuje w sprawach skarg i wniosków we wtorek w godz. od 800 do 1600.
2. Pracownicy Urzędu przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Bardo.
17. Uchylić w całości treść załącznika nr 4 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie.
18. Dotychczasowy załącznik nr 5 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy Bardo otrzymuje “....nr 4”.
19. Uchylić w całości załącznik nr 6 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy, a w jego miejsce wprowadzić załącznik nr 5 przedstawiający nowy schemat organizacyjny Urzędu Miasta i Gminy Bardo.
20. Uchylić w całości załącznik nr 7 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy, a w jego miejsce wprowadzić załącznik nr 6 przedstawiający nową strukturę stanowisk w Urzędzie Miasta i Gminy.
§ 2
Treść pozostałych przepisów Regulaminu organizacyjnego Urzędu pozostaje bez zmian.
§ 3
1. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia.
2. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
Załącznik nr 5 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie (poz. 1078)
Załącznik nr 6 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie (poz. 1078)