1037

UCHWAŁA RADY MIASTA I GMINY WIĄZÓW

z dnia 22 lutego 2002 r.

w sprawie zmiany uchwały nr XXX/251/2001 z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie wprowadzenia opłaty administracyjnej za sporządzenie testamentu alograficznego

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. Nr 13, poz. 74 ze zmianami) oraz art. 18 i art. 19 pkt 1 lit. c i pkt 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 9, poz. 31 ze zmianami) Rada Miasta i Gminy Wiązów uchwala, co następuje:

§ 1

Wprowadza się zmianę w uchwale nr XXX/251/2001 z dnia 7 grudnia 2001 roku polegającą na: w § 1 pkt 1 skreśla się wyrazy “lub kierownika Urzędu Stanu Cywilnego”.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta i Gminy Wiązów.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego i ma zastosowanie do podatków należnych w 2002 roku.

PRZEWODNICZĄCY
RADY MIASTA I GMINY
KAZIMIERZ BERGER