884

UCHWAŁA RADY GMINY W CIESZKOWIE

z dnia 18 lutego 2002 r.

w sprawie ustalenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli i użytkowników nieruchomości za usługi związane z usuwaniem i unieszkodliwianiem odpadów komunalnych

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1, art. 42 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591), art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 ze zmianami) Rada Gminy w Cieszkowie uchwala, co następuje:

§ 1

Ustala górne stawki opłat ponoszonych przez właścicieli i użytkowników nieruchomości za usługi związane z usuwaniem i unieszkodliwianiem odpadów komunalnych według poniższego zestawienia:

1.

Lp.

Nieczystości stałe

Górna stawka

opłat

1.

Usuwanie nieczystości z nieruchomości składowanych w pojemnikach do 120 l – za 1 szt.

3 zł

2.

Usuwanie nieczystości z nieruchomości – z pojemników o pojemności powyżej 120 l za każdy rozpoczęty m3 nieczystości

35 zł

3.

Przyjmowanie nieczystości na wysypisko śmieci własnym transportem za każdy rozpoczęty m3

30 zł

4.

Przyjmowanie na wysypisko odpadów – gruzu, kamieni, cegły za 1 m3

20 zł

5.

Odpady wielkogabarytowe (lodówki, zamrażarki, telewizory, wersalki...) za
1 szt.

20 zł

6.

Przyjmowanie zużytych opon za 1 sztukę:

– o średnicy do 1,1 m

– o średnicy powyżej 1,1 m

 

15 zł

30 zł

2.

Lp.

Nieczystości płynne

Górna stawka

opłat

1.

Usuwanie i unieszkodliwianie beczkowozem o pojemności do 5 m3

40 zł

2.

Usuwanie i unieszkodliwianie beczkowozem o pojemności powyżej 5 m3 za każdy rozpoczęty m3 dodatkowo do stawki określonej w poz. 1

8 zł

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Gminy w Cieszkowie.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZĄCY
RADY GMINY
MARIA WÓJCIAK