R o z d z i a ł 4
Szczegółowe zasady zagospodarowania układu
komunikacyjnego
§ 281
Dla terenu 1 GP 1x4 (ul. Parkowa) ustala się funkcję ulicy głównej ruchu przyspieszonego, jednojezdniowej. Poszerzenie ulicy do czterech pasów ruchu wymagane w momencie rozpoczęcia realizacji południowej jednostki mieszkaniowej. Ulica stanowi fragment drogi krajowej nr 94, będącej trasą alternatywną w stosunku do autostrady A-4. Docelowo dla drogi krajowej nr 94 zalecane wykorzystanie obwodnicy północnej (jednostka 2 G 1x2) – po jej uzupełnieniu o dalszą, wschodnią część przebiegającą przez teren gminy Chojnów.
§ 282
Dla terenu 2 G 1x2 ustala się funkcję ulicy głównej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu i o parametrach drogi pozamiejskiej (bez chodników). Ulica jest projektowanym fragmentem tzw. północnej obwodnicy Chojnowa (relacja: Bolesławiec – Lubin, docelowo Bolesławiec – Legnica). Wymagane dwupoziomowe skrzyżowanie z linią kolejową Chojnów – Rokitki.
§ 283
Dla terenu 3 G 1x2 (1x4) (ulice Legnicka i Lubińska) ustala się funkcję ulicy głównej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Docelowo zalecane poszerzenie do czterech pasów ruchu. Ulica jest fragmentem drogi wojewódzkiej nr 335. Pomiędzy ulicami Żeromskiego a Zieloną wymagana budowa nowego odcinka o długości ok. 400 m, w celu uzyskania odpowiednich, jednolitych na całej długości, parametrów technicznych oraz poszerzenie wiaduktu pod linią kolejową. Połączenie z ulicą Parkową projektowanym odcinkiem o długości około 450 m, eliminującym przekraczanie przejazdu kolejowego.
§ 284
Dla terenu 4 Z 1x2 ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
Istniejącą ulicę Kusocińskiego należy przedłużyć w kierunku zachodnim, do ulicy Wyspiańskiego (długość odcinka projektowanego – 900 m). Realizacja inwestycji wymaga przebudowy stadionu miejskiego i niewielkiego zmniejszenia terenu rekreacyjnego przy ul. Bielawskiej.
§ 285
Dla terenu 5 Z 1x2 (ul. Zielona) ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica jest fragmentem drogi wojewódzkiej nr 328.
§ 286
Dla terenu 6 Z 1x2 (ul. Kraszewskiego) ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica jest fragmentem drogi wojewódzkiej nr 328.
§ 287
Dla terenu 7 Z 1x2 (ul. Bielawska) ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu – odcinek południowy (500 m – do wiaduktu kolejowego) – profil uliczny, odcinek północny (1.200 m, w tym 350 m w gminie Chojnów) – profil drogowy. Wymagane poszerzenie wiaduktu pod linią kolejową.
§ 288
Dla terenu 8 Z 1x2 (ul. Złotoryjska) ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Wymagane wykonanie remontu mostu na Skorej (aktualnie nieczynny, ze względu na zły stan techniczny).
§ 289
Dla terenu 9 Z 1x2 (ul. Złotoryjska) ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica jest fragmentem drogi wojewódzkiej nr 328.
§ 290
Dla terenu 10 Z 1x2 (ul. Bolesławiecka) ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 291
Dla terenu 11 Z 1x2 (ul. Wojska Polskiego i Paderewskiego) ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica stanowi drogę powiatową nr 20532.
§ 292
Dla terenu 12 Z 1x2 (ul. Legnicka) ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica stanowi fragment drogi wojewódzkiej nr 335, po wybudowaniu projektowanego łącznika pomiędzy ulicą Legnicką i Parkową stanie się ulica wewnątrzmiejską.
§ 293
Dla terenu 13 L 1x2 (ul. Legnicka) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 294
Dla terenu 14 L 1x2 (ul. Wyspiańskiego) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Wymagane poszerzenie tunelu pod linią kolejową.
§ 295
Dla terenu 15 L 1x2 (ul. Ćwiklińskiej, Kopernika i Solskiego) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 296
Dla terenu 16 L 1x2 ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica stanowi fragment drogi powiatowej nr 20 533.
§ 297
Dla terenu 17 L 1x2 (ul. Mickiewicza) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 298
Dla terenu 18 L 1x2 (ul. Kolejowa) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica winna zachować charakter obsadzonej drzewami alei.
§ 299
Dla terenu 19 L 1x2 (ul. Kościuszki) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 300
Dla terenu 20 L 1x2 (ul. Lubińska) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 301
Dla terenu 21 L 1x2 (ul. Przelot) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Planowane poszerzenie ulicy wymaga rozbiórki budynku gospodarczego.
§ 302
Dla terenu 22 L 1x2 (ul. Baczyńskiego) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 303
Dla terenu 23 L 1x2 (ul. Broniewskiego) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 304
Dla terenu 24 L 1x2 (ul. Goleszańska) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Na odcinku przyległym do ulicy Legnickiej (długości ok. 300 m) ulica wymaga poszerzenia – niezbędna rozbiórka budynku gospodarczego na zapleczu posesji przy ulicy Legnickiej 83. Ulica stanowi fragment drogi powiatowej nr 20 311.
§ 305
Dla terenu 25 L 1x2 (ul. Okrzei) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 306
Dla terenu 26 L 1x2 (ul. Łużycka) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 307
Dla terenu 27 L 1x2 (ul. Kilińskiego) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 308
Dla terenu 28 L 1x2 (ul. Grodzka) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. W miejscu istniejącej kładki na Skorej projektowany most łączący śródmieście z zespołem osiedli w południowo-wschodniej części miasta.
§ 309
Dla terenu 29 L 1x2 (ul. Sikorskiego) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. W pasie terenu ulicy możliwość lokalizacji parkingów.
§ 310
Dla terenu 30 L 1x2 (projektowany łącznik pomiędzy ul. Sikorskiego i Legnicką) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 311
Dla terenu 31 L 1x2 (ul. Maczka) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. W pasie terenu ulicy możliwość lokalizacji parkingów.
§ 312
Dla terenu 32 L 1x2 (ul. Łokietka) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. W pasie terenu ulicy możliwość lokalizacji parkingów.
§ 313
Dla terenu 33 L 1x2 (ul. Reymonta) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 314
Dla terenu 34 L 1x2 (ul. Asnyka) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica stanowi fragment drogi powiatowej nr 20 594.
§ 315
Dla terenu 35 L 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Budowa ulicy warunkuje realizację osiedla jednorodzinnego położonego pomiędzy ulicami Asnyka i Złotoryjską.
§ 316
Dla terenu 36 L 1x2 (ul. Piotrowicka) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica stanowi fragment drogi powiatowej nr 20 595.
§ 317
Dla terenu 37 D 1x2 (ul. Solskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 318
Dla terenu 38 D 1x2 (ul. Orzeszkowej) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 319
Dla terenu 39 D 1x2 (ul. Konopnickiej) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 320
Dla terenu 40 D 1x2 (ul. Zapolskiej) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 321
Dla terenu 41 D 1x2 (ul. Sempołowskiej) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 322
Dla terenu 42 D 1x2 (ul. Wyspiańskiego–boczna) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 323
Dla terenu 43 D 1x2 (ul. Ćwiklińskiej) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 324
Dla terenu 44 D 1x2 (ul. Modrzejewskiej) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 325
Dla terenu 45 D 1x2 (ul. Bogusławskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 326
Dla terenu 46 D 1x2 (ul. Solskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 327
Dla terenu 47 D 1x2 (ul. Gałczyńskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 328
Dla terenu 48 D 1x2 (ul. Kopernika) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 329
Dla terenu 49 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 330
Dla terenu 50 D 1x2 (ul. Chopina) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 331
Dla terenu 51 D 1x2 (ul. Tuwima) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 332
Dla terenu 52 D 1x2 (ul. Broniewskiego i Staffa) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 333
Dla terenu 53 D 1x2 (ul. Kruczkowskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 334
Dla terenu 54 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 335
Dla terenu 55 D 1x2 (ul. Żeromskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 336
Dla terenu 56 D 1x2 (ul. Nowa) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 337
Dla terenu 57 D 1x2 (ul. Racławicka) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 338
Dla terenu 58 D 1x2 (ul. Krótka) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 339
Dla terenu 59 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 340
Dla terenu 60 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 341
Dla terenu 61 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 342
Dla terenu 62 D 1x2 (ul. Kochanowskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 343
Dla terenu 63 D 1x2 (ul. Grunwaldzka) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 344
Dla terenu 64 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 345
Dla terenu 65 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 346
Dla terenu 66 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 347
Dla terenu 67 D 1x2 (ul. Chrobrego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 348
Dla terenu 68 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 349
Dla terenu 69 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 350
Dla terenu 70 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 351
Dla terenu 71 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 352
Dla terenu 72 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Na zakończeniu ulicy należy zlokalizować parking na około 25 miejsc.
§ 353
Dla terenu 73 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 354
Dla terenu 74 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Przy ulicy istnieje możliwość zlokalizowania parkingu na około 15 miejsc.
§ 355
Dla terenu 75 D 1x1 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu (ciąg pieszo-jezdny).
§ 356
Dla terenu 76 D 1x1 (ul. Bohaterów Powstania Warszawskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.
§ 357
Dla terenu 77 D 1x1 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.
§ 358
Dla terenu 78 D 1x1 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.
§ 359
Dla terenu 79 D 1x1 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.
§ 360
Dla terenu 80 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 361
Dla terenu 81 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 362
Dla terenu 82 D 1x2 (ul. Sikorskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 363
Dla terenu 83 D 1x2 (ul. Lipowa) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 364
Dla terenu 84 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 365
Dla terenu 85 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 366
Dla terenu 86 D 1x2 (ul. Akacjowa) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 367
Dla terenu 87 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 368
Dla terenu 88 D 1x2 (ul. Skłodowskiej) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 369
Dla terenu 89 D 1x1 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.
§ 370
Dla terenu 90 D 1x2 (ul. Sienkiewicza) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 371
Dla terenu 91 D 1x2 (ul. Krasickiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 372
Dla terenu 92 D 1x2 (ul. Słowackiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 373
Dla terenu 93 D 1x2 (ul. Wolności) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 374
Dla terenu 94 D 1x1 (ul. Rzemieślnicza) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.
§ 375
Dla terenu 95 D 1x1 (ul. Rzemieślnicza) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.
§ 376
Dla terenu 96 D 1x2 (ul. Sobieskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 377
Dla terenu 97 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 378
Dla terenu 98 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 379
Dla terenu 99 D 1x1 (ul. Południowa) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.
§ 380
Dla terenu 100 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 381
Dla terenu 101 D 1x1 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.
§ 382
Dla terenu 102 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 383
Dla terenu 103 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 384
Dla terenu 104 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 385
Dla terenu 105 D 1x2 (ulica projektowana) ustala się funkcje ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.
§ 386
Dla terenu 106 D 1x1 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.
§ 387
Dla terenu R (107 Z 1x2) ustala się funkcję rolną z możliwością realizacji ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Dla terenu ZD (107 Z 1x2) ustala się funkcję ogrodów działkowych z możliwością realizacji ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Jest to rozwiązanie alternatywne, w stosunku do przedłużenia ul. Kusocińskiego.
§ 388
Dla terenu M, U (108 Z) ustala się funkcję zabudowy mieszkaniowej z usługami, z możliwością docelowego wykorzystania terenu pod poszerzenie skrzyżowania ulic zbiorczych.
§ 389
Dla terenu 109 X ustala się funkcję ciągu pieszego, biegnącego wzdłuż rzeki Skorej.
§ 390
Dla terenu 110 X (ul. Brzozowa) ustala się funkcję ciągu pieszego z kładką na rzece Skorej.
§ 391
Dla terenu 111 X ustala się funkcję ciągu pieszego.
§ 392
Dla terenu 112 X ustala się funkcję ciągu pieszego.
§ 393
Dla terenu 113 X ustala się funkcję kładki dla pieszych na rzece Skorej.
§ 394
Dla terenu 114 KK ustala się funkcję linii kolejowych. Linia magistralna Wrocław – Zgorzelec przewidziana do modernizacji w celu umożliwienia zwiększenia prędkości pociągów do 160 km/h. Dopuszcza się likwidację linii lokalnej Chojnów – Złotoryja.
R o z d z i a ł 5
Przepisy końcowe
§ 395
Plan jest przepisem gminnym i stanowi podstawę do ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu.
§ 396
Tereny, dla których miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego ustala inne przeznaczenie, mogą być wykorzystywane w sposób dotychczasowy do czasu ich zagospodarowania zgodnie z planem.
§ 397
Dla terenu określonego w § 1 ustala się stawkę, służącą naliczaniu opłaty, o której mowa w art. 36 ust. 3 ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, w wysokości 20%.
§ 398
1. Z dniem wejścia planu w życie tracą moc:
1) ustalenia miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta Chojnowa, ustalonego zarządzeniem nr 12/91 Komisarza Rządowego dla Miasta i Gminy Chojnów z dnia 29 marca 1991 r. dotyczące terenu objętego niniejszym planem,
2) ustalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego uchwalonych uchwałami Rady Miejskiej w Chojnowie w dniu 15 czerwca 1998 r.:
XLIV/183/98 XLIV/190/98 XLIV/197/98
XLIV/184/98 XLIV/191/98 XLIV/198/98
XLIV/185/98 XLIV/193/98 XLIV/199/98
XLIV/186/98 XLIV/194/98 XLIV/200/98
XLIV/187/98 XLIV/195/98 XLIV/201/98
2. Z dniem wejścia planu w życie wygasają decyzje o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania przestrzennego sprzeczne z ustaleniami niniejszego planu.
§ 399
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta Chojnowa.
§ 400
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.