R o z d z i a ł 4

Szczegółowe zasady zagospodarowania układu

komunikacyjnego

§ 281

Dla terenu 1 GP 1x4 (ul. Parkowa) ustala się funkcję ulicy głównej ruchu przyspieszonego, jednojezdniowej. Poszerzenie ulicy do czterech pasów ruchu wymagane w momencie rozpoczęcia realizacji południowej jednostki mieszkaniowej. Ulica stanowi fragment drogi krajowej nr 94, będącej trasą alternatywną w stosunku do autostrady A-4. Docelowo dla drogi krajowej nr 94 zalecane wykorzystanie obwodnicy północnej (jednostka 2 G 1x2) – po jej uzupełnieniu o dalszą, wschodnią część przebiegającą przez teren gminy Chojnów.

§ 282

Dla terenu 2 G 1x2 ustala się funkcję ulicy głównej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu i o parametrach drogi pozamiejskiej (bez chodników). Ulica jest projektowanym fragmentem tzw. północnej obwodnicy Chojnowa (relacja: Bolesławiec – Lubin, docelowo Bolesławiec – Legnica). Wymagane dwupoziomowe skrzyżowanie z linią kolejową Chojnów – Rokitki.

§ 283

Dla terenu 3 G 1x2 (1x4) (ulice Legnicka i Lubińska) ustala się funkcję ulicy głównej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Docelowo zalecane poszerzenie do czterech pasów ruchu. Ulica jest fragmentem drogi wojewódzkiej nr 335. Pomiędzy ulicami Żeromskiego a Zieloną wymagana budowa nowego odcinka o długości ok. 400 m, w celu uzyskania odpowiednich, jednolitych na całej długości, parametrów technicznych oraz poszerzenie wiaduktu pod linią kolejową. Połączenie z ulicą Parkową projektowanym odcinkiem o długości około 450 m, eliminującym przekraczanie przejazdu kolejowego.

§ 284

Dla terenu 4 Z 1x2 ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

Istniejącą ulicę Kusocińskiego należy przedłużyć w kierunku zachodnim, do ulicy Wyspiańskiego (długość odcinka projektowanego – 900 m). Realizacja inwestycji wymaga przebudowy stadionu miejskiego i niewielkiego zmniejszenia terenu rekreacyjnego przy ul. Bielawskiej.

§ 285

Dla terenu 5 Z 1x2 (ul. Zielona) ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica jest fragmentem drogi wojewódzkiej nr 328.

§ 286

Dla terenu 6 Z 1x2 (ul. Kraszewskiego) ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica jest fragmentem drogi wojewódzkiej nr 328.

§ 287

Dla terenu 7 Z 1x2 (ul. Bielawska) ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu – odcinek południowy (500 m – do wiaduktu kolejowego) – profil uliczny, odcinek północny (1.200 m, w tym 350 m w gminie Chojnów) – profil drogowy. Wymagane poszerzenie wiaduktu pod linią kolejową.

§ 288

Dla terenu 8 Z 1x2 (ul. Złotoryjska) ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Wymagane wykonanie remontu mostu na Skorej (aktualnie nieczynny, ze względu na zły stan techniczny).

§ 289

Dla terenu 9 Z 1x2 (ul. Złotoryjska) ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica jest fragmentem drogi wojewódzkiej nr 328.

§ 290

Dla terenu 10 Z 1x2 (ul. Bolesławiecka) ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 291

Dla terenu 11 Z 1x2 (ul. Wojska Polskiego i Paderewskiego) ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica stanowi drogę powiatową nr 20532.

§ 292

Dla terenu 12 Z 1x2 (ul. Legnicka) ustala się funkcję ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica stanowi fragment drogi wojewódzkiej nr 335, po wybudowaniu projektowanego łącznika pomiędzy ulicą Legnicką i Parkową stanie się ulica wewnątrzmiejską.

§ 293

Dla terenu 13 L 1x2 (ul. Legnicka) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 294

Dla terenu 14 L 1x2 (ul. Wyspiańskiego) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Wymagane poszerzenie tunelu pod linią kolejową.

§ 295

Dla terenu 15 L 1x2 (ul. Ćwiklińskiej, Kopernika i Solskiego) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 296

Dla terenu 16 L 1x2 ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica stanowi fragment drogi powiatowej nr 20 533.

§ 297

Dla terenu 17 L 1x2 (ul. Mickiewicza) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 298

Dla terenu 18 L 1x2 (ul. Kolejowa) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica winna zachować charakter obsadzonej drzewami alei.

§ 299

Dla terenu 19 L 1x2 (ul. Kościuszki) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 300

Dla terenu 20 L 1x2 (ul. Lubińska) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 301

Dla terenu 21 L 1x2 (ul. Przelot) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Planowane poszerzenie ulicy wymaga rozbiórki budynku gospodarczego.

§ 302

Dla terenu 22 L 1x2 (ul. Baczyńskiego) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 303

Dla terenu 23 L 1x2 (ul. Broniewskiego) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 304

Dla terenu 24 L 1x2 (ul. Goleszańska) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Na odcinku przyległym do ulicy Legnickiej (długości ok. 300 m) ulica wymaga poszerzenia – niezbędna rozbiórka budynku gospodarczego na zapleczu posesji przy ulicy Legnickiej 83. Ulica stanowi fragment drogi powiatowej nr 20 311.

§ 305

Dla terenu 25 L 1x2 (ul. Okrzei) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 306

Dla terenu 26 L 1x2 (ul. Łużycka) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 307

Dla terenu 27 L 1x2 (ul. Kilińskiego) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 308

Dla terenu 28 L 1x2 (ul. Grodzka) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. W miejscu istniejącej kładki na Skorej projektowany most łączący śródmieście z zespołem osiedli w południowo-wschodniej części miasta.

§ 309

Dla terenu 29 L 1x2 (ul. Sikorskiego) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. W pasie terenu ulicy możliwość lokalizacji parkingów.

§ 310

Dla terenu 30 L 1x2 (projektowany łącznik pomiędzy ul. Sikorskiego i Legnicką) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 311

Dla terenu 31 L 1x2 (ul. Maczka) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. W pasie terenu ulicy możliwość lokalizacji parkingów.

§ 312

Dla terenu 32 L 1x2 (ul. Łokietka) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. W pasie terenu ulicy możliwość lokalizacji parkingów.

§ 313

Dla terenu 33 L 1x2 (ul. Reymonta) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 314

Dla terenu 34 L 1x2 (ul. Asnyka) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica stanowi fragment drogi powiatowej nr 20 594.

§ 315

Dla terenu 35 L 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Budowa ulicy warunkuje realizację osiedla jednorodzinnego położonego pomiędzy ulicami Asnyka i Złotoryjską.

§ 316

Dla terenu 36 L 1x2 (ul. Piotrowicka) ustala się funkcję ulicy lokalnej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Ulica stanowi fragment drogi powiatowej nr 20 595.

§ 317

Dla terenu 37 D 1x2 (ul. Solskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 318

Dla terenu 38 D 1x2 (ul. Orzeszkowej) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 319

Dla terenu 39 D 1x2 (ul. Konopnickiej) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 320

Dla terenu 40 D 1x2 (ul. Zapolskiej) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 321

Dla terenu 41 D 1x2 (ul. Sempołowskiej) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 322

Dla terenu 42 D 1x2 (ul. Wyspiańskiego–boczna) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 323

Dla terenu 43 D 1x2 (ul. Ćwiklińskiej) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 324

Dla terenu 44 D 1x2 (ul. Modrzejewskiej) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 325

Dla terenu 45 D 1x2 (ul. Bogusławskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 326

Dla terenu 46 D 1x2 (ul. Solskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 327

Dla terenu 47 D 1x2 (ul. Gałczyńskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 328

Dla terenu 48 D 1x2 (ul. Kopernika) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 329

Dla terenu 49 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 330

Dla terenu 50 D 1x2 (ul. Chopina) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 331

Dla terenu 51 D 1x2 (ul. Tuwima) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 332

Dla terenu 52 D 1x2 (ul. Broniewskiego i Staffa) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 333

Dla terenu 53 D 1x2 (ul. Kruczkowskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 334

Dla terenu 54 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 335

Dla terenu 55 D 1x2 (ul. Żeromskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 336

Dla terenu 56 D 1x2 (ul. Nowa) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 337

Dla terenu 57 D 1x2 (ul. Racławicka) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 338

Dla terenu 58 D 1x2 (ul. Krótka) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 339

Dla terenu 59 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 340

Dla terenu 60 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 341

Dla terenu 61 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 342

Dla terenu 62 D 1x2 (ul. Kochanowskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 343

Dla terenu 63 D 1x2 (ul. Grunwaldzka) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 344

Dla terenu 64 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 345

Dla terenu 65 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 346

Dla terenu 66 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 347

Dla terenu 67 D 1x2 (ul. Chrobrego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 348

Dla terenu 68 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 349

Dla terenu 69 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 350

Dla terenu 70 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 351

Dla terenu 71 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 352

Dla terenu 72 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Na zakończeniu ulicy należy zlokalizować parking na około 25 miejsc.

§ 353

Dla terenu 73 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 354

Dla terenu 74 D 1x2 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Przy ulicy istnieje możliwość zlokalizowania parkingu na około 15 miejsc.

§ 355

Dla terenu 75 D 1x1 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu (ciąg pieszo-jezdny).

§ 356

Dla terenu 76 D 1x1 (ul. Bohaterów Powstania Warszawskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.

§ 357

Dla terenu 77 D 1x1 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.

§ 358

Dla terenu 78 D 1x1 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.

§ 359

Dla terenu 79 D 1x1 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.

§ 360

Dla terenu 80 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 361

Dla terenu 81 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 362

Dla terenu 82 D 1x2 (ul. Sikorskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 363

Dla terenu 83 D 1x2 (ul. Lipowa) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 364

Dla terenu 84 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 365

Dla terenu 85 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 366

Dla terenu 86 D 1x2 (ul. Akacjowa) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 367

Dla terenu 87 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 368

Dla terenu 88 D 1x2 (ul. Skłodowskiej) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 369

Dla terenu 89 D 1x1 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.

§ 370

Dla terenu 90 D 1x2 (ul. Sienkiewicza) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 371

Dla terenu 91 D 1x2 (ul. Krasickiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 372

Dla terenu 92 D 1x2 (ul. Słowackiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 373

Dla terenu 93 D 1x2 (ul. Wolności) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 374

Dla terenu 94 D 1x1 (ul. Rzemieślnicza) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.

§ 375

Dla terenu 95 D 1x1 (ul. Rzemieślnicza) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.

§ 376

Dla terenu 96 D 1x2 (ul. Sobieskiego) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 377

Dla terenu 97 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 378

Dla terenu 98 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 379

Dla terenu 99 D 1x1 (ul. Południowa) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.

§ 380

Dla terenu 100 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 381

Dla terenu 101 D 1x1 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.

§ 382

Dla terenu 102 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 383

Dla terenu 103 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 384

Dla terenu 104 D 1x2 (ul. projektowana) ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 385

Dla terenu 105 D 1x2 (ulica projektowana) ustala się funkcje ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu.

§ 386

Dla terenu 106 D 1x1 ustala się funkcję ulicy dojazdowej, jednojezdniowej o jednym pasie ruchu.

§ 387

Dla terenu R (107 Z 1x2) ustala się funkcję rolną z możliwością realizacji ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Dla terenu ZD (107 Z 1x2) ustala się funkcję ogrodów działkowych z możliwością realizacji ulicy zbiorczej, jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu. Jest to rozwiązanie alternatywne, w stosunku do przedłużenia ul. Kusocińskiego.

§ 388

Dla terenu M, U (108 Z) ustala się funkcję zabudowy mieszkaniowej z usługami, z możliwością docelowego wykorzystania terenu pod poszerzenie skrzyżowania ulic zbiorczych.

§ 389

Dla terenu 109 X ustala się funkcję ciągu pieszego, biegnącego wzdłuż rzeki Skorej.

§ 390

Dla terenu 110 X (ul. Brzozowa) ustala się funkcję ciągu pieszego z kładką na rzece Skorej.

§ 391

Dla terenu 111 X ustala się funkcję ciągu pieszego.

§ 392

Dla terenu 112 X ustala się funkcję ciągu pieszego.

§ 393

Dla terenu 113 X ustala się funkcję kładki dla pieszych na rzece Skorej.

§ 394

Dla terenu 114 KK ustala się funkcję linii kolejowych. Linia magistralna Wrocław – Zgorzelec przewidziana do modernizacji w celu umożliwienia zwiększenia prędkości pociągów do 160 km/h. Dopuszcza się likwidację linii lokalnej Chojnów – Złotoryja.

R o z d z i a ł 5

Przepisy końcowe

§ 395

Plan jest przepisem gminnym i stanowi podstawę do ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu.

§ 396

Tereny, dla których miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego ustala inne przeznaczenie, mogą być wykorzystywane w sposób dotychczasowy do czasu ich zagospodarowania zgodnie z planem.

§ 397

Dla terenu określonego w § 1 ustala się stawkę, służącą naliczaniu opłaty, o której mowa w art. 36 ust. 3 ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, w wysokości 20%.

§ 398

1. Z dniem wejścia planu w życie tracą moc:

1) ustalenia miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta Chojnowa, ustalonego zarządzeniem nr 12/91 Komisarza Rządowego dla Miasta i Gminy Chojnów z dnia 29 marca 1991 r. dotyczące terenu objętego niniejszym planem,

2) ustalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego uchwalonych uchwałami Rady Miejskiej w Chojnowie w dniu 15 czerwca 1998 r.:

XLIV/183/98 XLIV/190/98 XLIV/197/98

XLIV/184/98 XLIV/191/98 XLIV/198/98

XLIV/185/98 XLIV/193/98 XLIV/199/98

XLIV/186/98 XLIV/194/98 XLIV/200/98

XLIV/187/98 XLIV/195/98 XLIV/201/98

2. Z dniem wejścia planu w życie wygasają decyzje o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania przestrzennego sprzeczne z ustaleniami niniejszego planu.

§ 399

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta Chojnowa.

§ 400

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZĄCA
RADY MIEJSKIEJ
STANISŁAWA JANCZYN