564 UCHWAŁA RADY MIASTA I GMINY WIĄZÓW z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie wprowadzenia opłaty administracyjnej za czynności urzędowe Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8
marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 1996 r. Nr 13, poz. 74 ze zm.) oraz art. 18
i art. 19 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych
(Dz. U. Nr 9, poz. 31 ze zm.), oraz art. 4 ust. 1 |
§ 1
1. Wprowadza się na terenie miasta i gminy Wiązów opłatę administracyjną za wykonanie czynności urzędowych:
a) sporządzenie odpisu dokumentów własnościowych – 10,00 zł,
b) sporządzenie wypisu lub wyrysu z planu przestrzennego zagospodarowania gminy – 15,00 zł.
2. Opłaty uiszcza się przed sporządzeniem dokumentu.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta i Gminy Wiązów.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego i ma zastosowanie do podatków należnych w 2002 roku.