564

UCHWAŁA RADY MIASTA I GMINY WIĄZÓW

z dnia 7 grudnia 2001 r.

w sprawie wprowadzenia opłaty administracyjnej za czynności urzędowe

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 1996 r. Nr 13, poz. 74 ze zm.) oraz art. 18 i art. 19 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 9, poz. 31 ze zm.), oraz art. 4 ust. 1
i art. 29 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. Nr 15, poz. 139 ze zm.) Rada Miasta i Gminy Wiązów uchwala, co następuje:

§ 1

1. Wprowadza się na terenie miasta i gminy Wiązów opłatę administracyjną za wykonanie czynności urzędowych:

a) sporządzenie odpisu dokumentów własnościowych – 10,00 zł,

b) sporządzenie wypisu lub wyrysu z planu przestrzennego zagospodarowania gminy – 15,00 zł.

2. Opłaty uiszcza się przed sporządzeniem dokumentu.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta i Gminy Wiązów.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego i ma zastosowanie do podatków należnych w 2002 roku.

PRZEWODNICZĄCY
RADY MIASTA I GMINY
KAZIMIERZ BERGER