505 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W SZCZAWNIE ZDROJU z dnia 25 stycznia 2002 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Szczawnie Zdroju Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z roku 2001 Nr 142, poz 1591) Rada Miejska w Szczawnie Zdroju uchwala, co następuje: |
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Szczawnie Zdroju stanowiącym załącznik do uchwały Rady Miejskiej nr XII/36/99 z dnia 28 września 1999 r. wprowadza się następujące zmiany:
1. Treść § 10 pkt 7 otrzymuje brzmienie:
“Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych”.
2. Treść § 10 pkt 8 otrzymuje brzmienie:
“Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego”.
3. W § 10 pkt 9 skreśla się.
4. Treść § 12 pkt 16 otrzymuje brzmienie:
“prowadzenie prac mających na celu przeprowadzanie wyborów”.
5. W § 12 pkt 23 skreśla się.
6. W § 14 dodaje się pkt 5 o brzmieniu:
“prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem podstawowej opieki zdrowotnej mieszkańcom”.
7. Treść § 17 pkt 1 ppkt a otrzymuje brzmienie:
“realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy oraz ustawy o dodatkach mieszkaniowych”.
8. Dotychczasowy § 19 skreśla się.
9. Treść § 20 otrzymuje brzmienie:
Do zadań pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych należy:
1) realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych,
2) zapewnienie realizacji zadań z zakresu spraw obronnych i obrony cywilnej,
3) prowadzenie spraw związanych z akcją kurierską,
4) przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji dotyczącej działań gminy w sytuacjach nadzwyczajnych zagrożeń.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta
§ 3
Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.