489

UCHWAŁA RADY GMINY GAWORZYCE

z dnia 31 grudnia 2001 r.

w sprawie ustalenia wzorów wykazów i deklaracji podatkowych

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 1996 r. Nr 13, poz. 74 z późn. zm.), w związku z art. 6 ust. 6 i ust. 8 pkt 1 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 9, poz. 31 z późn. zm.), art. 6a ust. 8 pkt 1 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnych (Dz. U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431 z późn. zm.), art. 66, ust. 8 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2000 r. Nr 56, poz. 679 z późn. zm.), art. 5 ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłoszeniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz. U. Nr 62, poz. 718 z późn. zm.) Rada Gminy Gaworzyce uchwala, co nastę-
puje:

§ 1

Ustala się wzory wykazów i deklaracji podatkowych do stosowania na terenie gminy Gaworzyce określone w załącznikach nr 1, 2, 3, 4 do uchwały.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Gminy Gaworzyce.

 

§ 3

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego i podlega ogłoszeniu w sprawie lokalnej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Gaworzycach.

PRZEWODNICZĄCY
RADY GMINY
GRZEGORZ PŁUCIENNIK

Wypełnia organ podatkowy

................................................................

(data wpływu)

 

  1. W wyniku kontroli ustalono:
  2. przypis – w zł

    odpis – w zł

     

     

     

     

     

  3. Przypisy – odpisy objęto decyzją nr ................................................ z dnia ..............................200....r.
  4. O przypisie – odpisie zawiadomiono podatnika decyzją nr ......................................................................
  5. z dnia ........................200....r.

     

    ............................................... ................................................... (data) (podpis sprawdzającego)

  6. Kwotę ...................................................... zł przypisano (odpisano) w dzienniku obrotów pod pozycją
    nr ................................ i na karcie kontowej nr ..........................................................................

 

............................................ ...........................................

(data) (podpis księgowego)

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OBJAŚNIENIA:

  1. Jednostki gospodarki uspołecznionej są obowiązane składać w terminie do 31 stycznia terenowemu organowi administracji państwowej o właściwości szczególnej do spraw finansowych stopnia podstawowego deklaracje na podatek rolny od gruntów na dany rok podatkowy.
  2. Dane dotyczące podstawy opodatkowania podaje się na podstawie rejestru gruntów w zaokrągleniu do
    1 ara, a kwotę podatku w zaokrągleniu do .......................................zł.
  3. Odliczona kwota podatku rolnego od gruntów z tytułu ulg inwestycyjnej i górskiej nie może przekraczać
    60% kwoty podatku po odliczeniu ulg wymienionych w rubr. 12 i 13.
  4. Kwota zadeklarowanego podatku płatna jest w 4 ratach w terminach:
  5. na rachunek właściwego budżetu, na którego terenie działania położone są grunty.

    Uwaga:

    Należy wypełniać w przypadku odliczenia od podatku rolnego od gruntów kwoty ulgi inwestycyjnej.

     

    Informacje o decyzjach przyznawanych ulg z tytułu inwestycji lub modernizacji:

     

    1. ........................................................................................................................................................

    (nazwa i adres organu przyznającego ulgę)

    .............................................................................................................................................................

     

    ........................................................................... ................................

    (nr i data decyzji) (kwota przyznanej ulgi w zł)

     

    2. ........................................................................................................................................................

    (nazwa i adres organu przyznającego ulgę)

    .............................................................................................................................................................

     

    ........................................................................... .................................

    (nr i data decyzji) (kwota przyznanej ulgi w zł)

    3. ........................................................................................................................................................

    (nazwa i adres organu przyznającego ulgę)

    .............................................................................................................................................................

    ........................................................................... .................................

    (nr i data decyzji) (kwota przyznanej ulgi w zł)

    Załącznik do uchwały Rady Gminy Gaworzyce z dnia 31 grudnia 2001 r. (poz. 489)